Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ:
πίνακας 2. Μολις 4% αναπτυχθηκε η Ελλαδα στα 16 χρόνια του ευρώ.
Ο Πίνακας του ΟΟΣΑ δείχνει πόσο αναπτύχθηκε ο νότος της Ευρωπης, στα 16
χρόνια του ευρώ. Σε λίγο καιρό θα μιλάμε για ...μια χαμένη 20ετία.
ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ >>>
ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ >>>
πίνακας 1
πίνακας 2
απο papaioannou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου