Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ: "ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ" !

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 
11 ΦΛΕΒΑΡΗ - 6μμ στο Λευκό Πύργο και στις πλατείες όλων των πόλεων 
ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ - ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ - ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ! >>>
 




Ακόμη κι αν καταφέραμε με τους αγώνες μας να διώξουμε τη συγκυβέρνηση των μνημονίων, δυστυχώς δεν διώξαμε ακόμη, όλους όσους μας εκβιάζουν με κάθε τρόπο για να συνεχιστεί η εφαρμογή της ίδιας δολοφονικής πολιτικής της φτώχειας, της εξαθλίωσης και της ανεργίας. 
Χρειάζεται η συνέχιση του αγώνα ενάντια στους ευρωπαίους εκβιαστές (Ευρωπαϊκή Ένωση, Μέρκελ, Σόιμπλε κτλ), αλλά και τους ντόπιους που εφάρμοζαν και συνεχίζουν να εφαρμόζουν αυτές τις δολοφονικές πολιτικές (διευθυντές και γραμματείς τραπεζών, υπηρεσιών, εφοριών, δημόσιων επιχειρήσεων, το κράτος έκτακτης ανάγκης κτλ.), για να πλουτίζουν μια χούφτα ντόπιων και ξένων τοκογλύφων.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ