Αν σήμερα "διαπραγματεύονταν" ο Αντώνης, ο Βαγγέλης και τα άλλα παιδιά
κάποιο νέο μνημόνιο ή κάποιο μεσοπρόθεσμο,
το μετρό θα ήταν κλειστό
τα κανάλια θα έσπερναν φόβο
οι μπάτσοι θα ήταν πάνοπλοι σαν αστακοί
οι προληπτικές συλλήψεις σε σπίτια αγωνιστών θα ήταν ρουτίνα
οι πωλήσεις των Μάλοξ στα φαρμακεία θα έσπαγαν ρεκόρ
η Βουλή θα ήταν σιδερόφρακτη
το ΠΑΜΕ θα έκανε αλυσίδες γύρω απ τη Βουλή
οι συλλήψεις των τραυματιών θα γίνονταν και στα νοσοκομεία
τα αυτοοργανωμένα ιατρεία της πλατείας θα δέχονταν επίθεση απ τα ΜΑΤ
οι στρατοκρατικές επιχειρήσεις θα έφταναν μέχρι τα Εξάρχεια >>>
την πόλη θα έπνιγαν τα χημικά
οι άνθρωποι θα τραυματίζονταν από ευθείες βολές
το μετρό θα ήταν κλειστό
τα κανάλια θα έσπερναν φόβο
οι μπάτσοι θα ήταν πάνοπλοι σαν αστακοί
οι προληπτικές συλλήψεις σε σπίτια αγωνιστών θα ήταν ρουτίνα
οι πωλήσεις των Μάλοξ στα φαρμακεία θα έσπαγαν ρεκόρ
η Βουλή θα ήταν σιδερόφρακτη
το ΠΑΜΕ θα έκανε αλυσίδες γύρω απ τη Βουλή
οι συλλήψεις των τραυματιών θα γίνονταν και στα νοσοκομεία
τα αυτοοργανωμένα ιατρεία της πλατείας θα δέχονταν επίθεση απ τα ΜΑΤ
οι στρατοκρατικές επιχειρήσεις θα έφταναν μέχρι τα Εξάρχεια >>>
την πόλη θα έπνιγαν τα χημικά
οι άνθρωποι θα τραυματίζονταν από ευθείες βολές
Εμείς φυσικά θα ήμασταν εκεί να διαμαρτυρηθούμε, να αγωνιστούμε,
να ακουστεί η φωνή μας, να σπάσουμε το φόβο
Σήμερα αυτοί που "διαπραγματεύονταν" μ αυτό τον τρόπο
Σήμερα αυτοί που "διαπραγματεύονταν" μ αυτό τον τρόπο
κρύβονται πίσω από
τα μεγάλα αφεντικά
και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν ολόκληρη τη χώρα
Τώρα σπάσαμε το φόβο, τώρα μιλάμε εμείς
Τώρα που μιλάμε εμείς η παρουσία μας θα είναι ο εφιάλτης τους.
Ούτε βήμα Πίσω!
Τώρα σπάσαμε το φόβο, τώρα μιλάμε εμείς
Τώρα που μιλάμε εμείς η παρουσία μας θα είναι ο εφιάλτης τους.
Ούτε βήμα Πίσω!
του Σωκράτη Παπ.
enallaktikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ