ήδη έχουν
γίνει δύο, πιθανά καθοριστικά, βήματα:
Οι… εταίροι έχουν αποδεχτεί ότι
α) η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει μία ανθρωπιστική κρίση, κάτι που οι
προηγούμενες άθλιες κυβερνήσεις το παρουσίαζαν ως «ανέκδοτο» και
β) η
βασική μεταρρύθμιση που πρέπει να προχωρήσει είναι αυτή τη σύγκρουσης
του ελληνικού δημοσίου με τη φοροδιαφυγή, με τη διαπλοκή και τη
διαφθορά. Και αυτά, αν δεν μείνουμε σε διαπιστώσεις και ωραία λόγια,
είναι θέματα ουσίας.
Σε ότι αφορά το β και σε συνδυασμό με αυτό το απίστευτο πόρισμα των
ορκωτών λογιστών για το τι συμβαίνει με τα οικονομικά της Δημοτικής
Εταιρίας Πληροφόρησης Θεάματος και Επικοινωνίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, η
νέα ελληνική κυβέρνηση οφείλει να προχωρήσει σε διαχειριστικό έλεγχο σε
όλους τους οργανισμούς του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Στην
περίπτωση μας, δεν είναι δυνατόν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να μην
γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει με τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο Δήμος
Θεσσαλονίκης με την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και με την
ΟΙΚΟΜΕΤ του Οικονομάκη.
Και πολλά - πολλά άλλα, που αφορούν την ΕΥΑΘ,
τον ΟΛΘ, τη ΔΕΘ και δεκάδες περίεργους φορείς που χρηματοδοτούνται με
δημόσιο χρήμα.
Και πολλά – πολλά άλλα που αφορούν τους δημοσιογράφους
της πόλεως μας που έχουν σχέση με την «πραγματική οικονομία» και ήταν
(μπορεί και να… παραμένουν) στο pay roll φορέων του δημόσιου και
ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Πέρα, βέβαια, από τ’ ότι πρέπει να μάθουμε τα πάντα, πρέπει να γίνει
και καταλογισμός, αν δηλαδή, για παράδειγμα, ο τάδε… εξαιρετικός
δημοσιογράφος ήταν στο pay roll ενός δημόσιου φορέα ώστε να φροντίζει να
περνούν στην εφημερίδα που δουλεύει μόνο οι «καλές» ειδήσεις για το
συγκεκριμένο φορέα, προφανώς και θα πρέπει να επιστρέψει στο δημόσιο
μέχρι και το τελευταίο σεντς.
Κατά τα άλλα, αναρωτιέμαι πως το πόρισμα
για τη ΔΕΠΘΕ, που αποκάλυψε το alterthess.gr, διέφυγε της προσοχής των
δαιμόνιων λαϊκοτοπικών κυνηγών των δημόσιων ατασθαλιών.
Λέτε να φταίει
που άλλαξε ο αέρας της πόλης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ