Είμαι υπέρ
της επιστροφής στη δραχμή. Και πιο συγκεκριμένα στα 8δραχμα όπως εκείνο
(του 480 π. Χ) που βρέθηκε στη Σικελία κι αξίζει σήμερα 120.000 ευρώ ! Αυτό
είναι επιστροφή στη δραχμή
– να του ‘ρθει του Σόιμπλε ο ουρανός
σφοντύλι. Διότι ως γνωστόν, όταν εμείς φυσάγαμε τη δραχμή, το τάλαντο
(τους δαρεικούς οι γραικύλοι) και τα υπέρπυρα, οι πρόγονοι του Σόιμπλε
συναλλάσσονταν με βελανίδια –
Καλημέρα σας! Κατά τα άλλα πέρασα μαύρο Σαββατοκύριακο, έβλεπα στον ύπνο μου ότι είχα πάει εκδρομή με την κυρία Παναρίτη
και μαζεύαμε λουλουδάκια, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αν μάλιστα
νομίζει κι ότι είναι αριστερός, >>>
χάος, το ‘χει το χούι μας.
Ισως να φταίει που κατ’ αυτάς παλεύει η άνοιξη με τον χειμώνα με αποτέλεσμα μιαν κάποια αμφιθυμία για την αμφισημία των πραγμάτων.
Ισως να φταίει που κατ’ αυτάς παλεύει η άνοιξη με τον χειμώνα με αποτέλεσμα μιαν κάποια αμφιθυμία για την αμφισημία των πραγμάτων.
Ισως θα έπρεπε να εορτάσουμε (με την αυτοκριτική
μας) τη σφαγή της Τριπολιτσάς και να ζητήσουμε συγγνώμην απ’ τον
Μέτερνιχ για τις τρέλες που κάναμε τότε.
Οντως, απ’ τους φιλέλληνες οι περισσότεροι ήταν Γερμανοί, και οι περισσότεροι
απ’ τα παιδιά του διαφωτισμού και του ρομαντισμού που σκοτώθηκαν τότε
στην επαναστατημένη Ελλάδα ήταν επίσης Γερμανοί.
Βεβαίως, μετά το
(ατελές) τέλος της Επανάστασης οι Γερμανοί ήταν και πάλι που πλακώσανε
στην Ελλάδα – οι Βαυαροί – και την έκαναν κράτος εξ υπαρχής υποτελές, ας
Τραγωδία, φίλες και φίλοι μου! ούτε έναν ήρωα της προκοπής
δεν μπόρεσε να βγάλει αυτός ο τόπος, εκτός κι αν ήταν χίτης και
γερμανοτσολιάς να πέφτει υπέρ Βέρμαχτ στον Μελιγαλά.
Ως προς τις Γερμανικές Πολεμικές Επανορθώσεις.
Απορεί ο φον Σταύρος πως
«φόρεσε φουστανέλα» ο Υπουργός Δικαιοσύνης και σκέφτηκε να βάλει την
υπογραφή του ώστε να διεκδικηθούν οι αποζημιώσεις για το μαρτυρικό
Δίστομο!
φρίξον, Ηλιε! φρίξον Ζήμενς και βάστα, Ρόμελ.
Ο κυρ φον Σταύρος πήρε τ’ όπλο του!
Κι άρχισε σαν τον πιο βρομερό ρατσιστή το τροπάρι του για τους ψεκασμένους!
Ομως ρατσιστής ο κυρ Σταύρος; Οχι!
απλώς οι άλλοι είναι εθνολαϊκιστές,
φαιοκόκκινοι, εθνομπολσεβίκοι και ψεκασμένοι.
Ξέρει ο κ. Θεοδωράκης!
Με
εφόδια δυο φωτογραφίες με τον κ. Σημίτη κι άλλες δύο με τον Γιωργάκη
απέκτησε η αμορφωημιμάθειά του το δικαίωμα να αποκαλεί όποιους Ελληνες
γουστάρει ψεκασμένους και λαϊκιστές ή ό,τι άλλο γουστάρει.
Εχει
παραβρωμίσει η δουλειά μ’ αυτό το πεμπτοφαλλαγγίτικο μαύρο μέτωπο
που προσπαθεί να σπάσει το ηθικό των πολιτών με όχημα την αναθεώρηση
της ιστορίας και την ιδεολογική τρομοκρατία.
Μια εκδρομή είχε πάει η
Βέρμαχτ στο Δίστομο κι εξ ουρανού εκθεμελιώθηκε η Κάνδανος. Δίαιτα έκανε
η πείνα στην κατοχή και οι ναζί εκτελούσαν τους κομμουνιστές και τους
πατριώτες, διότι ήταν λαϊκιστές.
Θα έλεγα – α να χαθείτε, σούργελα, αλλά θα ήταν πολύ φαιοκόκκινο.
Μεσολόγγι, ρε!
Χίος, Μανιάκι, ρε!
Σκοτωμένον τον φίλησε τον Παπαφλέσσα ο Ιμπραήμ!
Ποτάμια τα αίματα, όχι σαν το δικό σου το Ποτάμι με τα ψέματα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου