Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011
Χαλκιδική. Πολύγυρος. Η ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ επισημαίνει...
2 πολύ καλές αναρτήσεις της ΡΕΣΠΕΝΤΖΑΣ
που επισημαίνει τα κακώς κείμενα στην πρωτεύουσα του Νομού, αλλά και επιβραβεύει την τυχόν διόρθωσή τους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΕΣ
http://respentza.blogspot.com/2011/02/blog-post_3307.html
http://respentza.blogspot.com/2011/02/blog-post_2735.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου