Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Μια δήλωση...

Έτσι, 
για να θυμούνται οι παλιοί (σοσιαλιστές) 
και να μαθαίνουν οι καινούργιοι...
--->>> 




 
Κάρολος Παπούλιας, Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Σεπτέμβριος 2009

Δεν είναι σαν να περιγράφει, ένα γνήσιο κίνημα πολιτών 
(πχ σαν το "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ")
που οι Νεο-Σοσιαλιστές, ονομάζουν "Κίνημα Τζαμπατζήδων" ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: