Έτσι,
για να θυμούνται οι παλιοί (σοσιαλιστές)
και να μαθαίνουν οι καινούργιοι...
--->>>
για να θυμούνται οι παλιοί (σοσιαλιστές)
και να μαθαίνουν οι καινούργιοι...
--->>>
Κάρολος Παπούλιας, Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Σεπτέμβριος 2009
Δεν είναι σαν να περιγράφει, ένα γνήσιο κίνημα πολιτών
(πχ σαν το "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ")
που οι Νεο-Σοσιαλιστές, ονομάζουν "Κίνημα Τζαμπατζήδων" ;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου