Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011
Υπεράνω όλων, οι εργολάβοι και οι εταιρείες !
Ο κυνηγός των "τζαμπατζήδων"... Εισπράκτορας, γενικώς...
Εργολαβο-εισπράκτορας = Καρπαζο-εισπράκτορας
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=105021
1 σχόλιο:
Ανώνυμος είπε...
Έχει να πέσει καρπαζιά...
9 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:56 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Έχει να πέσει καρπαζιά...
Δημοσίευση σχολίου