Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Χαλκιδική. Γ.ΒΑΓΙΩΝΑΣ. Ερώτηση στη Βουλή για Καλλικράτη στα σχολεία…

Ο Αναπληρωτής Τομεάρχης του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εσωτερικών & Δημόσιας Διοίκησης, Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας του Ν.Χαλκιδικής κ. Γεώργιος Βαγιωνάς κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων (Α.Π. 11780/22-2-2011) προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, με θέμα: «Οι προθέσεις της Κυβέρνησης για ένα νέο Καλλικράτη στα σχολεία».
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης --->>>






ΘΕΜΑ: Οι προθέσεις της κυβέρνησης για ένα νέο «Καλλικράτη» στα σχολεία. Οι σφοδρές αντιδράσεις της τοπικής κοινότητας που ζητά τη διατήρηση 
του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Κρήνης.
Η ασάφεια, οι παλινωδίες και το ομιχλώδες τοπίο, το οποίο σκοπίμως συντηρεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με τα σχέδια ενός σαρωτικού «Καλλικράτη» στα σχολεία που θα σημάνει την κατάργηση και τη συγχώνευση πολλών από αυτά με πολλαπλές κοινωνικές, εκπαιδευτικές και οικονομικές συνέπειες για τις τοπικές κοινωνίες, δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Το πλέον πρόσφατο κρούσμα σφοδρών αντιδράσεων που έχουν ξεσπάσει ενάντια στα εικαζόμενα αυτά σχέδια, για το οποία το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει να κρατάει κλειστά τα χαρτιά του, προέρχεται από τη τοπική κοινωνία στην Κρήνη Χαλκιδικής. Εκεί οι γονείς, οι μαθητές και σύσσωμοι οι φορείς της τοπικής κοινωνίας έχουν ξεσηκωθεί ζητώντας τη διατήρηση του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Κρήνης για πολύ συγκεκριμένους και τεκμηριωμένους λόγους, που καταγράφονται λεπτομερώς στο ψήφισμα που έχουν υπογράψει και το οποίο σας επισυνάπτω προς ενημέρωσή σας.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κυρία Υπουργός και παρακαλείται να ενημερώσει τη Βουλή: 

Τι μέριμνα προτίθεται να λάβει το Υπουργείο Παιδείας για την περίπτωση του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Κρήνης, και όσων άλλων τοπικών κοινωνιών επικαλούνται σοβαρούς κοινωνικούς, εκπαιδευτικούς και άλλους λόγους αντιτασσόμενη στις καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων που μας πάνε πίσω σε άλλες δεκαετίες και συμπιέζουν προς τα κάτω το επίπεδο ποιότητας της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας; 

Πότε έχει σκοπό το Υπουργείο Παιδείας να ενημερώσει εμάς και τις τοπικές κοινωνίες και την εκπαιδευτική κοινότητα για τα σχέδιά του και υπό ποιες συνθήκες διαβούλευσης θα γίνει κάτι τέτοιο;  

Πώς τεκμηριώνεται η πρόθεσή σας να είναι «πρώτα ο μαθητής» με ένα τέτοιο σαρωτικό σχεδιασμό συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολείων;
Από το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια: