Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011
Το πολύ το ..."κύριε ελέησον"...
Η επιγραφή (σε εκκλησία βαπτιστών) λέει:
«Όποιος προσεύχεται για χιόνι παρακαλείται να σταματήσει»
...αν μη τι άλλο, έχουν χιούμορ οι βαπτιστές..
http://papatzides.blogspot.com/2011/02/blog-post_2573.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου