Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Το πολύ το ..."κύριε ελέησον"...

Η επιγραφή (σε εκκλησία  βαπτιστών) λέει:
«Όποιος προσεύχεται για χιόνι παρακαλείται να σταματήσει»
...αν μη τι άλλο, έχουν χιούμορ οι βαπτιστές.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: