Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011
Όχι και ...γουρούνια !!! (video)
Τελεία και παύλα...
Ας μην αδικούμε επιτέλους τα τετράποδα ...γουρούνια... Τέτοιες "γουρουνιές" δεν θα' καναν ποτέ...
1 σχόλιο:
Ανώνυμος είπε...
http://www.youtube.com/watch?v=UA5N_iCOwXo
10 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:14 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
http://www.youtube.com/watch?v=UA5N_iCOwXo
Δημοσίευση σχολίου