Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Όχι και ...γουρούνια !!! (video)

Τελεία και παύλα...
Ας μην αδικούμε επιτέλους τα τετράποδα ...γουρούνια... Τέτοιες "γουρουνιές" δεν θα' καναν ποτέ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=UA5N_iCOwXo