Αναγνώστης γράφει:
Αν επικρατούσε η κοινή λογική και το κράτος δεν ήταν της λογικής "τα αρπάζω, όπως μπορώ και απ' όπου μπορώ με κάθε τρόπο", ίσως τα πράγματα να ήταν λίγο αλλιώς. ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο,
τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν 30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα
και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομάδα χ 52 εβδομάδες ο χρόνος=234.000.000 ευρώ. >>>
Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012
και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ.
Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ.
Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ.
Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !!!
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ 100 ΕΥΡΩ,
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΜΕΣΑ /ΕΜΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ 600.000.000 ΕΥΡΩ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟ 2011
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ και τα χαράτσια ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ / συντάξεις ;;
740.000.000 ΕΥΡΩ.
Είπατε τίποτα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου