Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Βίντεο, αφιερωμένο... εξαιρετικά...

...στα 2 δεκανίκια και κυρίως στους ΔΗΜΑΡίτες (στους πεντέξι δηλαδή, που μείνανε...)
Ο "εκπρόσωπός" σας στην TV -και όχι μόνο-, αγορεύει... Δοξάστε τον...
"Η αστυνομία πρέπει να έχει το δικαίωμα να σκοτώνει και αθώους πολίτες !"
το βιντεο απο ierissiotes

Δεν υπάρχουν σχόλια: