...στα 2 δεκανίκια και κυρίως στους ΔΗΜΑΡίτες (στους πεντέξι δηλαδή, που μείνανε...)
Ο "εκπρόσωπός" σας στην TV -και όχι μόνο-, αγορεύει... Δοξάστε τον...
"Η αστυνομία πρέπει να έχει το δικαίωμα να σκοτώνει και αθώους πολίτες !"
Ο "εκπρόσωπός" σας στην TV -και όχι μόνο-, αγορεύει... Δοξάστε τον...
"Η αστυνομία πρέπει να έχει το δικαίωμα να σκοτώνει και αθώους πολίτες !"
το βιντεο απο ierissiotes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου