Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Οι "Ελληνο-Χριστιανοί" και οι "Γερμανο-Σατανιστές" νεοναζί ...ΜΑΖΙ !

ΠΡΩΤΟ: Τα εκ Γερμανίας ...ασπόνδυλα, είναι γνωστό ότι τρέφονται (όπως τα Ελληνικά) με ...μετανάστες !!! Απλά (Ελληνάρες μου), ενώ στο "μενού" των δικών μας συμπεριλαμβάνονται "Ασιάτης, με επιδόρπιο Αφρικανό" στο "μενού" των Γερμανικών ασπόνδυλων, συμπεριλαμβάνονται και Έλληνες μετανάστες !!! 
ΔΕΥΤΕΡΟ: Κι επειδή η Χρυσή Αυγή, το παίζει και χριστιανο-θεούσα, κατά το "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών", με τις "ευλογίες" και την υποστήριξη κάποιων χουντο-φασιστο-παπάδων, για ΔΕΙΤΕ κι ένα ...ωραίο για τις χριστιανικές (;) πεποιθήσεις των προσκεκλημένων ...Άριων του Μιχαλολιάκου: >>>






...που βρήκαμε στο papaioannou
Είναι σατανιστές οι νεοναζί 

που φωτογραφήθηκαν με τον Μιχαλολιάκο;

Στην ιστοσελίδα του βαυαρικού νεοναζιστικού κόμματος  http://www.freies-netz-sued.net/ όπου αναρτήθηκαν η φωτογραφίες του Μιχαλολιάκου με τους Γερμανούς  Νεοναζί  στην Ελληνική βουλή βρίσκουμε άρθρο ύμνο για τον Εωσφόρο όπως φαίνεται στην φωτογραφία.

 Satanistes

Στην μετάφραση του το όρθρο με τίτλο SATAN αναφερε

Αυτό το άρθρο ασχολείται με το διάβολο. Εμείς οι άνθρωποι χρειαζόμαστε τον διάβολο τόσο πολύ που δημιουργήσαμε  για αυτόν τον ίδιο  ένα διπλό, μεταξύ  του Εωσφόρου  και  του Σατανά. Σχετικά με τον Αγίο Lucifer έχω ήδη γράψει, είναι θεμελιωδώς διαφορετικός από το Σατανά, αν και οι δύο όροι χρησιμοποιούνται με την ίδια έννοια, όπως. Ο Εωσφόρος είναι ένας άγγελος, μια  πνευματική αρχή, και  εξακολουθεί να ανήκει στην ουράνια ιεραρχία.[...]

Σχόλιο: Μήπως η Ιεραρχία  της εκκλησίας της Ελλάδος θα πρέπει  να πάρει θέση  και να προστατέψει την νεολαία μας…

 και ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: