Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Δένδιας κερνάει, Δένδιας πίνει...

Δένδιας: 
"Το πόρισμα της Αστυνομίας, μιλάει από μόνο του" !!!
Ρε συ Δένδια... Μόνο του έγινε (!), Μόνο του θα μιλάει (!)...
Σάμπως, η ζαρντινιέρα... η ζαρντινιέρα λέω, Δένδια...
ΔΕΝ μίλησε ...από μόνη της ;;;
ΔΕΝ είπε ότι ...αυτή η ίδια, σακάτεψε τον Αυγουστίνο Δημητρίου ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: