Περίπου 420.000 τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες δεν έχουν πάρει από
1/1/2013 το ειδικό επίδομα τέκνου και το επίδομα στήριξης !
Η αιτία, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, είναι ότι τα
υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών δεν έχουν καθορίσει τις διαδικασίες
βάσει των οποίων θα χορηγείται το επίδομα !
Σύμφωνα με την εφημερίδα δεν έχει καθοριστεί ούτε εάν το επίδομα θα
δίδεται ανά μήνα ή δίμηνο, ούτε από ποιον θα καταβάλλεται, αν θα
καταβάλλεται δηλαδή από τον ΟΓΑ ή το υπουργείο Οικονομικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου