Από τα ..."δεν μασάμε",
τώρα, ζητάνε ...έλεος από τ' αφεντικά τους...!
...το φιλοκυβερνητικό ΒΗΜΑ, παρουσιάζει την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται το τσίρκο της τρικομματικής κομπανίας βαλτωμένο στα αδιέξοδα που το ίδιο δημιούργησε, απειλώντας και την Τρόϊκα με τον "μπαμπούλα" του ΣΥΡΙΖΑ...! Και "πνέοντας τα λοίσθια", γίνονται πλέον εντελώς, επικίνδυνοι...
τώρα, ζητάνε ...έλεος από τ' αφεντικά τους...!
...το φιλοκυβερνητικό ΒΗΜΑ, παρουσιάζει την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται το τσίρκο της τρικομματικής κομπανίας βαλτωμένο στα αδιέξοδα που το ίδιο δημιούργησε, απειλώντας και την Τρόϊκα με τον "μπαμπούλα" του ΣΥΡΙΖΑ...! Και "πνέοντας τα λοίσθια", γίνονται πλέον εντελώς, επικίνδυνοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου