Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

"Ανάλυσέ το..." (video)

 Μήπως τα Εξάρχεια δεν είναι αυτό που φαντάζεστε ή αυτό που σας αφήνουν να φανταστείτε;
Ένα ταινιάκι του 5ου Λυκείου Εξαρχείων

Δεν υπάρχουν σχόλια: