Στάθης στον eniko
Όταν μια κοινωνία σαπίζει, σάπια φρούτα παράγει, εν προκειμένω τους ελεγκτές των εισητηρίων στις αστικές συγκοινωνίες. Πρόκειται για «εθελοντές» εργαζόμενους. Μάλιστα άμισθους. Που αμείβονται αναλόγως των προστίμων που επιβάλλουν. Με το 50% της αξίας αυτών των προστίμων. Πρόκειται δηλαδή για κανονικούς κεφαλοκυνηγούς.
Οι τύποι αυτοί,
χωρίς καμμιά θεσμική αρμοδιότητα, χωρίς καμμιά κρατική ιδιότητα,
εξουσιοδοτούνται απ’ το κράτος να επιτελούν έργο που μόνον κρατικοί
υπάλληλοι θα μπορούσαν. Οι τύποι αυτοί υποκαθιστούν το κράτος επειδή το κράτος τους αναθέτει μια υπεργολαβία, πολύ πιο προσοδοφόρα (λόγω της αγριότητας του ιδιώτη) για το ίδιο (και τον ιδιώτη), απ’ όσα θα απέφερε >>>
αυτή η δραστηριότητα ως κρατική αρμοδιότητα.
Πού καταδέχεται να κάνει αυτή τη δουλειά παίρνοντας λεφτά με το κεφάλι;
Εδώ το «καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή»,δεν χωράει.
Διότι δεν είναι
δουλειά να κάνει ο ιδιώτης τον προστιμομπήχτη για να κονομάει ο ίδιος.
Ούτε η ανάγκη τα δικαιολογεί όλα. Δεν σε κάνει η ανάγκη έμπορο ηρωίνης ούτε νταβατζή.
Να ασκούν έλεγχο πολίτες πάνω σε πολίτες.
Συχνά με τρόπο ιταμό και σκαιο
(διότι αλλοιώς δεν θα προσπορισθούν μπικίνια).
Δεν ξέρω αν το Σύνταγμα
ανέχεται την εξύβριση, τη διαπόμπευση, τον διασυρμό ως επιτηδεύματα που
μπορεί το κράτος να αναθέτει σε ιδιώτες. Αλλά, ποιός το υπολογίζει
Όταν, ένα... κρατικός ιδιώτης, ένας
ιδιότυπος χρυσαυγίτης, εντοπίζει, βουτάει και διασύρει τον οποίον
παραβάτη.
Σιωπή θανάσιμη.
Αν πρόκειται για πιτσιρικά η μια μάνα που
πεινάει, προσφέρεται το πλήρωμα των επιβατών να πληρώσει εκείνο το
επίδικο αντίτιμο του εισιτήριο.
Αλλά ως εκεί.
Να σηκωθούν εν σώματι οι επιβαίνοντες και να πετάξουν με τις κλοτσιές τον ιδιώτη που ασκεί παράνομη βία σε έναν απ΄τους ίδιους , ούτε περνάει πια απ΄το μυαλό μας.
Διότι ο φόβος για το χειρότερο
μας παραλύει. Διότι αισθανόμαστε εκ των προτέρων ένοχοι για ό,τι τυχόν
θα μας κατηγορήσουν.
Διότι επί μακρόν ιδιωτεύσαμε μέσα στις φενάκες και
τις τηλεοπτικές παραμυθάς.
Διότι , μπορεί να σιχαινόμαστε
Ξέρεις τι είναι να σου πει η κυρία Τρέμη
«γιατί δεν πλήρωσες το εισιτήριό σου;», σου κόβονται τα γόνατα.
Το «δεν
είχα να πληρώσω « έρχεται δεύτερο, μουρμούρισμα που χάνει το δίκιο του,
παρέλκει.
Όσο για το «δεν είχα να πληρώσω και φταις κι εσύ γι΄αυτό» -
φτου κακά!
Πολύ επαναστατικό. «Αγανακτισμένος» της πλατείας Συντάγματος
είσαι;
Ντροπή σου!
Αχ αυτή η γαμημένη η ντροπή – πόσο εύκολα τον
επικαλούνται οι ξεδιάντροποι.
Οι χειρότεροι λαϊκιστές όλων των εποχών, οι «εκσυγχρονιστές», κατηγορούν τον λαό για λαϊκισμό.
Αυτοί που μας δολοφονούν μας ζητούν να μην πάνε οι δολοφονίες μας χαμένες.
Αυτοί που ξεπουλάνε την πατρίδα, θέλουν να διώξουν την Τρόικα που οι ίδιοι έφεραν και λένε ότι δεν θα μπούμε σε Τρίτο Μνημόνιο, διότι έχουν δεσμευθεί να είμαστε σε Μνημόνια μέχρι τετάρτης γενεάς. Δεν
Όταν ο Κυνισμός ο δικός τους , κυβερνά τον φόβο τον δικό μας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου