ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 11 π.μ. ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΣΕ ΑΝΑΒΡΑΣΜΟ ΚΑΙ Η ΜΕΣΗ ΕΚΠ/ΣΗ: 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΥΡΙΟ
ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΙΣ 10:30 Π.Μ.
Σε πανυγειονομική απεργία προχωρούν σήμερα Πέμπτη, ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου - ταφόπλακα για την Πρωτοβάθμια Υγεία, οι Ομοσπονδίες των γιατρών και των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία, στον ΕΟΠΥΥ, ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος και η Ομοσπονδία των Οδοντιάτρων. Οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία και τον ΕΟΠΥΥ θα >>>
συγκεντρωθούν το πρωί στις 11:00 έξω από το υπουργείο Υγείας και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τη Βουλή, όπου θα διεξαχθεί ονομαστική ψηφοφορία επί του νομοσχεδίου του υπ. Υγείας, το οποίο μετατρέπει τον ΕΟΠΥΥ από πάροχο υπηρεσιών υγείας σε αγοραστή και εντείνει την αντιλαϊκή πολιτική των χαρατσιών για τις εξετάσεις, τα φάρμακα και την περίθαλψη και την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ευαίσθητου αυτού τομέα.
Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών καλεί «τους γιατρούς βουλευτές να αναλάβουν τις ευθύνες τους». Όπως υποστηρίζουν, το νομοσχέδιο «διαλύει την περίθαλψη και θα προκαλέσει απερίγραπτα δεινά στους ασθενείς».
Μετά τη λήξη της πορείας αναμένεται να συνεδριάσει το γενικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) από κοινού με τους προέδρους των Ενώσεων Γιατρών όλης της χώρας, προκειμένου να διαμορφώσει τη θέση της Ομοσπονδίας όσον αφορά στην περίθαλψη και τους λειτουργούς της υγείας.
24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ Β' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ / ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΙΣ 10:30
Συλλαλητήριο με την παρουσία εκπαιδευτικών από όλη τη χώρα, διοργανώνει την Παρασκευή η ΟΛΜΕ, στο πλαίσιο 24ωρης απεργίας. Την Παρασκευή εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών.
Στη συγκέντρωση θα συμμετάσχουν και οι δάσκαλοι για τη διευκόλυνση των οποίων η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) έχει κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας τις τρεις τελευταίες ώρες της πρωινής βάρδιας και τις τρεις πρώτες ώρες της απογευματινής.
Η ΟΛΜΕ διαμηνύει ότι στην κινητοποίηση θα λάβουν μέρος εκπαιδευτικοί από όλη τη χώρα και ζητεί από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκο Μητσοτάκη να
δεχθεί στο γραφείο του αντιπροσωπεία της, δεδομένου ότι στις 22 Μαρτίου
«λήγει το 8μηνο των εκπαιδευτικών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα και
τουλάχιστον 537 εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν να απολυθούν».
Για το ίδιο ζήτημα η Ομοσπονδία ζητεί να υπάρξει επείγουσα συνάντηση και με τον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλου.
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Το βράδυ της Πέμπτης θα αναχωρήσουν από τη Θεσσαλονίκη λεωφορεία, που θα μεταφέρουν τους καθηγητές στην Αθήνα προκειμένου να λάβουν μέρος στο συλλαλητήριο ενάντια στις διαθεσιμότητες.
Εκπρόσωποι των πέντε ΕΛΜΕ και
των καθηγητών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα κατηγόρησαν σε συνέντευξη
Τύπου την κυβέρνηση ότι με τις επιλογές της οδηγεί το δημόσιο σχολείο
σε οπισθοδρόμηση.
Όπως υποστηρίζουν, εκατοντάδες καθηγητές θα απολυθούν, εκατοντάδες θα μετακινηθούν σε επισφαλείς θέσεις εργασίας και θα δημιουργηθούν κενά στα σχολεία που δεν μπορούν να καλυφθούν.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ
Την Παρασκευή στις 9:00 έξω από ΣτΕ θα συγκεντρωθούν επίσης εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση και δημοτικοί αστυνομικοί, καθώς θα συζητηθεί η προσφυγή τους κατά του ν. 4172/2013 που επέβαλε τη διαθεσιμότητα.
Η ΠΟΕ - ΟΤΑ καταγγέλλει πως ο επίμαχος νόμος «απολύει μέσω διαθεσιμότητας και
δήθεν αξιολόγησης χιλιάδες εργαζόμενους, μεταξύ των οποίων και τους
δημοτικούς αστυνομικούς, διαλύει υπηρεσίες στους ΟΤΑ εξυπηρετώντας το
σχέδιο εκχώρησής τους σε ιδιώτες και εν τέλει επιβαρύνει τους πολίτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου