Η
ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τις
μεθοδεύσεις της κυβέρνησης η οποία,
εκμεταλλευόμενη το νομοθετικό οπλοστάσιο
που έχει διαμορφώσει, ετοιμάζεται να
κλείσει την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων
(ΕΛΒΟ) και να πετάξει ακόμα 360 εργαζόμενους
στην ανεργία. Μετά από δεκαετίες απαξίωσης
από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ >>>
και ΝΔ, η εταιρία ξεπουλήθηκε πρώτα στον Μυτιληναίο και πλέον προετοιμάζεται το οριστικό κλείσιμό της με το διορισμό ειδικού εκκαθαριστή.
Ενώ μάλιστα ο ειδικός εκκαθαριστής έχει εγκατασταθεί στην ΕΛΒΟ και η επιδίωξη κυβέρνησης και ειδικού εκκαθαριστή είναι να κλείσει η επιχείρηση μέχρι τον Δεκέμβριο, η συνδικαλιστική γραφειοκρατία ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ εξακολουθεί να καθησυχάζει τους εργαζόμενους με την πρόφαση ότι δεν ξέρουν ακόμα ποιο είναι το σχέδιο.
Συνυπεύθυνη για το κλείσιμο του εργοστασίου είναι Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία είχε σπεύσει από πριν να σταματήσει την ενίσχυση του κράτους προς την εταιρία.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έστειλε μάλιστα τον Δεκέμβρη του 2013 επιστολές στην κυβέρνηση ώστε να τερματιστεί άμεσα η παραγωγική λειτουργία του εργοστασίου, παραβλέποντας βέβαια να αναφέρει το χρέος του ελληνικού κράτους προς την ΕΛΒΟ που φτάνει τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ.
και ΝΔ, η εταιρία ξεπουλήθηκε πρώτα στον Μυτιληναίο και πλέον προετοιμάζεται το οριστικό κλείσιμό της με το διορισμό ειδικού εκκαθαριστή.
Ενώ μάλιστα ο ειδικός εκκαθαριστής έχει εγκατασταθεί στην ΕΛΒΟ και η επιδίωξη κυβέρνησης και ειδικού εκκαθαριστή είναι να κλείσει η επιχείρηση μέχρι τον Δεκέμβριο, η συνδικαλιστική γραφειοκρατία ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ εξακολουθεί να καθησυχάζει τους εργαζόμενους με την πρόφαση ότι δεν ξέρουν ακόμα ποιο είναι το σχέδιο.
Συνυπεύθυνη για το κλείσιμο του εργοστασίου είναι Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία είχε σπεύσει από πριν να σταματήσει την ενίσχυση του κράτους προς την εταιρία.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έστειλε μάλιστα τον Δεκέμβρη του 2013 επιστολές στην κυβέρνηση ώστε να τερματιστεί άμεσα η παραγωγική λειτουργία του εργοστασίου, παραβλέποντας βέβαια να αναφέρει το χρέος του ελληνικού κράτους προς την ΕΛΒΟ που φτάνει τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ.
Το
κλείσιμο της ΕΛΒΟ δεν είναι ένα μεμονωμένο
γεγονός αλλά έρχεται να προστεθεί στα
δεκάδες κλειστά εργοστάσια που έχουν
κάνει τη βιομηχανική περιοχή της
Θεσσαλονίκης να θυμίζει όλο και
περισσότερο ένα μεγάλο κουφάρι, τη
στιγμή που το
μεγάλο κεφάλαιο εξακολουθεί να απολαμβάνει
τα αμύθητα πλούτη που συσσώρευσε την
εποχή της ανάπτυξης.
Είναι πρόκληση!
Προσπαθούν να κλείσουν την μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία της Ελλάδας, ένα εργοστάσιο που θα μπορούσε να παράγει ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστικά λεωφορεία, γεωργικά μηχανήματα.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης δηλώνει τη συμπαράστασή της στους εργαζόμενους που παλεύουν για να μην κλείσει η ΕΛΒΟ.
Αυτή η μάχη είναι κομμάτι του συνολικού αγώνα των εργαζόμενων και της νεολαίας ενάντια στα Μνημόνια και την τρόικα (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ)
Τα μέσα παραγωγής, όπως το εργοστάσιο της ΕΛΒΟ, πρέπει να μείνουν ανοιχτά και να κρατικοποιηθούν με εργατικό έλεγχο ώστε να εξυπηρετούν τις κοινωνικές ανάγκες και όχι τα κέρδη των καπιταλιστών.
Είναι πρόκληση!
Προσπαθούν να κλείσουν την μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία της Ελλάδας, ένα εργοστάσιο που θα μπορούσε να παράγει ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστικά λεωφορεία, γεωργικά μηχανήματα.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης δηλώνει τη συμπαράστασή της στους εργαζόμενους που παλεύουν για να μην κλείσει η ΕΛΒΟ.
Αυτή η μάχη είναι κομμάτι του συνολικού αγώνα των εργαζόμενων και της νεολαίας ενάντια στα Μνημόνια και την τρόικα (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ)
Τα μέσα παραγωγής, όπως το εργοστάσιο της ΕΛΒΟ, πρέπει να μείνουν ανοιχτά και να κρατικοποιηθούν με εργατικό έλεγχο ώστε να εξυπηρετούν τις κοινωνικές ανάγκες και όχι τα κέρδη των καπιταλιστών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ