Από διαφημιστική καμπάνια της αστυνομίας… σε δριμύ «κατηγορώ» για την αστυνομική αυθαιρεσία
Σε
επικοινωνιακή γκάφα υπέπεσε η αστυνομία της Νέας Υόρκης, που εγκαινίασε
το hashtag @myNYPD στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας προβολής του
έργου της το οποίο ωστόσο κατέληξε σε διεθνή εκστρατεία των μέσων
κοινωνικής δικτύωσης ενάντια στην αστυνομική βία.
Παρότι, το Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Υόρκης (NYPD) κάλεσε τον κόσμο
να μοιραστεί «θετικές» φωτογραφίες των αστυνομικών της πόλης, γρήγορα το
σχετικό hashtag γέμισε με υλικό από αστυνομικούς που συγκρούονται με
διαδηλωτές. >>>
Πάρτε μία γεύση από τα tweets που ανέβηκαν εδώ.
#myELAS
Με αφορμή την καμπάνια της αστυνομίας της Νέας Υόρκης, πλήθος
φωτογραφιών και δημοσιευμάτων σχετικά με τα έργα και τις πράξεις της
ΕΛΑΣ έχουν κατακλίσει και το ελληνικό twitter.
Γρήγορα το σχετικό hashtag έγινε πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών
του ελληνικού twitter, οι οποίοι ανεβάζουν στιγμιότυπα της αστυνομίας
στις… επαφές τους με ανέργους, εκπαιδευτικούς, καθαρίστριες, γιατρούς,
συνταξιούχους, νέους, μετανάστες κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου