Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

"Μη ...νορμάλ κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ" ! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, Κυριάκο μου...

προβοκατορας
...και πως να μη συμφωνήσω μαζί σου, όταν τα "νορμάλ κόμματα" που γνώρισες απ' τα γενοφάσκια σου, ήταν αυτά  που κυβερνάνε μαζί ή χώρια, 40 χρόνια τώρα. Τα κόμματα της ρεμούλας, της διαπλοκής, της μίζας και των σκανδάλων. Τα κόμματα των εθνικών εργολάβων και της υποταγής στα μεγάλα συμφέροντα. Τα κόμματα της Siemens και του Χριστοφοράκου -για να συνοψίζουμε με δυο λόγια και για να καραλαβαινόμαστε κιόλας- Κυριάκο μου. Κι ακόμα, τα κόμματα των Τσουκάτων, των Μαντέληδων, >>>




των Τσοχατζόπουλων, των Παπαγεωργόπουλων και ...άλλων παιδιών, Κυριάκο μου. Τα κόμματα των Μπαλτάκων, αν θέλεις να επεκταθούμε και σε άλλα, πλην της οικονομίας...

Συμφωνώ λοιπόν απόλυτα  μαζί σου Κυριάκο μου και θεωρώ ότι είναι τίτλος τιμής για τον ΣΥΡΙΖΑ, να μην τον θεωρείτε εσύ και οι όμοιοί σου "νορμάλ κόμμα"...
Θεωρώ ότι είναι τίτλος τιμής για τον ΣΥΡΙΖΑ, να τον βρίζετε και να τον πολεμάτε με μανία, κυριευμένοι από φόβο και πανικό, μπροστά στο ενδεχόμενο, να σας στείλει στην αντιπολίτευση -ή και στη διάλυση ή στα σπίτια σας- ένα μη "νορμάλ κόμμα"...

Αυτό που δεν έχετε καταλάβει όμως Κυριάκο μου, εσύ κι όλος ο συρφετός των Γερμανοτσολιάδων, είναι ότι, ένα μεγάλο μέρος του λαού που διαλύσατε είναι πλέον ..."μη νορμάλ"...
Κι αυτόν τον "μη νορμάλ" -για τα γούστα σας- λαό, πρέπει -με το δίκιο σας- όχι απλά να τον φοβάστε, αλλά να τον τρέμετε...

ΥΓ. Α και για να μην το ξεχάσω Κυριάκο μου, δες και το βιντεάκι στο τέλος
Δες τι έλεγε κάποτε, ο νορμάλ μπαμπάκας σου, για τον νορμάλ που έχεις σήμερα πρωθυπουργό σου.
Και κυρίως άκου, το σύνθημα που φώναζαν -γι' αυτόν- οι ψηφοφόροι του ...νορμάλ κόμματός σου...
Όλα ...νορμάλ δηλαδή, Κυριάκο μου ! 


Η εικόνα -με σχετικό άρθρο- από το Γρέκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: