Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Το όνομα μου είναι Γεγονός

"...χάρισαν ένα βουνό (!) σε πολυεθνικούς χρυσοθήρες και ένα ντόπιο καθίκι και τους έδωσαν άδεια να το ισοπεδώσουν κι εμείς βρεθήκαμε εκεί, πνιγμένοι από τα χημικά, δαρμένοι από τα γκλομπ, και δώσαμε σε αυτή τη μάχη ότι είχαμε να δώσουμε, χωρίς να κρατήσουμε δυνάμεις για την επιστροφή..."
Το όνομα μου είναι Γεγονός. Και αυτό γιατί πέτυχα πολύ περισσότερα απ’ όσα μπορούσα να φανταστώ, γιατί είμαι εδώ ξανά δυόμιση χρόνια μετά έτοιμος και πάλι να κάνω δυνατά τα αδύνατα, γιατί περπατάω στο δρόμο και σε συναντώ και μου χαμογελάς και μου λες… ακόμα λίγες μέρες και το νιώθω πως τρέμουμε με τον ίδιο τρόπο, όχι από οργή μπροστά στη αδικία που τόσο >>>
 



έντονα ζήσαμε, αλλά από ένα ρίγος χαράς γι’ αυτό που έρχεται, η ελπίδα, ένα παιδί, μία νέα μέρα, πες το όπως θες, βλέπω ότι ήδη έχεις σκεφτεί πολλά ονόματα, γιατί κάθε φορά που μας έριχναν, κάθε φορά που μας ποδοπατούσαν, το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να φανταστούμε ότι βρισκόμασταν κάπου αλλού.

Το όνομα μου είναι Γεγονός, μάλιστα τετελεσμένο απέναντι σε ένα πανίσχυρο σύστημα διαπλεκόμενων ελίτ 
που λεηλάτησαν ότι μπορούσαν να λεηλατήσουν στο όνομα της… ανάπτυξης, της ευημερίας, του win – win, της ανταγωνιστικότητας, της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, της… αξιοποίησης των πλουτοπαραγωγικών πηγών και της δημόσιας περιουσίας, 
που χάρισαν ένα βουνό (!) σε πολυεθνικούς χρυσοθήρες και ένα ντόπιο καθίκι και τους έδωσαν άδεια να το ισοπεδώσουν κι εμείς βρεθήκαμε εκεί, πνιγμένοι από τα χημικά, δαρμένοι από τα γκλομπ, και δώσαμε σε αυτή τη μάχη ότι είχαμε να δώσουμε, χωρίς να κρατήσουμε δυνάμεις για την επιστροφή.

Το όνομα μου είναι Γεγονός και καλά θα κάνουν αυτοί και αυτές που αύριο θα πάνε στα υπουργεία να μην το ξεχάσουν ποτέ, να μην ξεχάσουν πως αν έχω μάθει κάτι πολύ καλά αυτό είναι να ρίχνω κακές κυβερνήσεις, 
γι’ αυτό το νου σας μόρτηδες, να κάνετε μία κυβέρνηση όσο καλύτερη μπορείτε
 να μη βγάλετε ούτε μία στιγμή από το μυαλό σας ότι όλα αυτά συμβαίνουν για τις ανάγκες των πολλών καλών ανθρώπων, 
για την κοπέλα που γεμίζει τα ράφια στο σούπερ μάρκετ και που πριν από δυόμιση χρόνια έκλαιγε γιατί χάσατε τις εκλογές. 

Το όνομα της είναι Γεγονός και την Κυριακή μαζί θα τα ισοπεδώσουμε τα καθίκια!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: