Στάθης στον eniko
Ο εκλεκτός του κ. Σουλτς για συγκυβερνήτης με τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού πρώτα ο ΣΥΡΙΖΑ σφάξει τον μισό εαυτόν του, κ. Σταύρος Θεοδωράκης ανίπταται σε ακόμα υψηλότερες σφαίρες πολιτικής - θα έλεγα, πλανητικών αξιώσεων.
Προτείνει για 38η φορά τη δημιουργία ενός φιλοευρωπαϊκού μετώπου.
Προφανώς με όλα εκείνα τα φιλοευρωπαϊκά κόμματα που δεν βρήκαν ούτε μία
λέξη για να ψέξουν τη βάναυση ανάμειξη του (κάθε) κ. Σουλτς στα
εσωτερικά μας, όταν μας υποδείκνυε τη σύνθεση της κυβέρνησης που θα
ήθελε να έχουμε. >>>
Το ίδιο το Ποτάμι πρώτο θα έπρεπε να έχει εκφράσει τη δυσφορία του για αυτήν την πολιτική βαρβαρότητα του κ. Σουλτς!
Πλην όμως,
Πράγματι είναι
Πράγματι «οι Γερμανοί είναι
φίλοι μας» και όντως ο φιλοευρωπαϊσμός που μας ενώνει είναι ένα και το
αυτό για τις τράπεζες και τους εργάτες, για τις πολυεθνικές και τους
γεωργούς.
Αυτοί που με ιταμή φαυλότητα και ρατσιστική αγριότητα χλευάζει ο κ. Σταύρος Θεοδωράκης ή αυτός ο ίδιος;
Οταν οι μνημονιακές κυβερνήσεις έκοβαν μισθούς και πετσόκοβαν
συντάξεις, το ΠΑΜΕ έκανε τις κινητοποιήσεις του (που δυστυχώς ουδέν
απέδωσαν), αλλά στο υπουργείο Εργασίας δεν είχε μπουκάρει.
Τώρα που η
νέα κυβέρνηση αρχίζει τις συζητήσεις για να προσπαθήσει τα ακριβώς
αντίθετα, το ΠΑΜΕ μπούκαρε στο υπουργείο Εργασίας.
Διότι απλώς το ΠΑΜΕ μπούκαρε, μίλησε, ακούστηκε και απήλθε, χωρίς το
ίδιο να ακούσει κανέναν άλλον.
Και γιατί όμως να ακούσει, εφόσον γνώριζε
τις απαντήσεις τους εκ των προτέρων;
Γνώριζε και γνωρίζει καλά ότι οι
πουλημένοι της νέας κυβέρνησης αρχίζουν τη συζήτηση για την επαναφορά
των 751 ευρώ, προκειμένου να μεταθέσουν το ζήτημα για αργότερα.
Το ίδιο
και για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας ή ό,τι άλλο απ’ τις εργασιακές
κατακτήσεις μακέλεψαν οι μνημονιακές κυβερνήσεις.
όταν η Δεξιά πετσόκοβε τα εργασιακά, το ΠΑΜΕ δεν μπούκαρε
στο υπουργείο, Δεξιά ήταν, τι να περιμένεις;
Οταν όμως η Αριστερά άρχισε
την προσπάθεια να ανατάξει τα πράγματα, το ΠΑΜΕ μπούκαρε στο υπουργείο
γιατί αυτή η Αριστερά δεν είναι αρκετά Αριστερά, δεν είναι καν Αριστερά
και φλομώνει τον λαό με τις τζάμπα προσπάθειες που κάνει.
Με τα εργασιακά-ασφαλιστικά όμως, καθώς και με τα «κόκκινα» δάνεια, οι
συνομιλητές μας ορθώνονται κάθετοι, άτεγκτοι, δεν σηκώνουν κουβέντα.
Γιατί;
Μήπως δεν γνωρίζουν ότι
δεν υπάρχει χάπι που να μπορεί να χρυσώσει την απώλεια της πρώτης
κατοικίας;
Είναι δογματικοί; ηλίθιοι; κουτόφραγκοι; καλβινιστές;
Θέλουν να πέσει η κυβέρνηση;
(Αυτό το τελευταίο το θέλουν, αλλά δεν το
μπορούν - τουλάχιστον όχι ακόμα.)
Επιμένουν λοιπόν όχι διότι είναι
ηλίθιοι, αλλά επειδή είναι ισχυροί.
Και χρησιμοποιούν την κρίση που οι ίδιοι έχουν προκαλέσει (καθώς και τις επόμενες κρίσεις που πέπρωται να προκαλέσουν) ως εργαλείο.
Έχει «μαλλιάσει η γλώσσα μας» να το επαναλαμβάνουμε.
Η κρίση είναι όπλο
για τη διαμόρφωση μιας «νέας» (νεοταξίτικης) Ευρώπης με ειδικές
οικονομικές ζώνες, ζώνες εντολής, ζώνες κατοχής, μια μεταπολεμική
εμπόλεμη Ευρώπη. Εμπόλεμη εσαεί.
Εμπόλεμη στο εσωτερικό της με έναν
άγριο ταξικό πόλεμο εναντίον των ασθενέστερων, εμπόλεμη στο εξωτερικό
της μέσα από ένα αεικίνητο ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων.
Στις διαπραγματεύσεις με την
ελληνική κυβέρνηση η πλουτοκρατική Γερμανία, εις όσα αφορούν τα
εργασιακά-ασφαλιστικά, θα φθάσει στα έσχατα, προκειμένου να μη
ρηγματωθεί το μοντέλο Ευρώπης που προωθεί.
Αυτή η Ευρώπη χρειάζεται
περισσότερες «Βουλγαρίες» ως άλλες μικρές Κίνες στο εσωτερικό της.
Και στο εξωτερικό της περισσότερα κράτη-φαντάσματα
(Ιράκ, Συρία, Λιβύη, Υεμένη, Σομαλία κ.ά.), περισσότερες πληγές
χαίνουσες (Παλαιστίνη, Κουρδιστάν, Σουδάν κ.ά.), περισσότερα ISIS,
περισσότερες μαύρες τρύπες (Ουκρανία), κράτη-μπάτσους και κράτη-παρίες.
Η
Δύση στο εξωτερικό της επιστρέφει στην εποχή της αποικιοκρατίας και στο εσωτερικό της στην εποχή της εργασιακής σκλαβιάς.
Ο καπιταλισμός είναι ένα αχρείο σύστημα που μόνον να εξαχρειώνεται
περισσότερο μπορεί, όταν δεν έχει απέναντί του τίποτα να φοβηθεί.
Η Ελλάδα έχει λίγα όπλα, αλλά ισχυρά:
την ιστορία της, τη γεωπολιτική της θέση και τον λαό της.
Με τα τρία αυτά όπλα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, η κυβέρνηση
κοινωνικής σωτηρίας δεν μπορεί να κάνει πίσω στα μέτωπα εκείνα που, αν
κρατηθούν, θα σώσουν τη χώρα απ’ τη μοίρα ενός προτεκτοράτου, μιας
ειδικής οικονομικής ζώνης.
Του ενημερωμένου λαού.
Του λαού που βρίσκεται σε εγρήγορση και ετοιμότητα.
Με ενότητα.
Και σ’ αυτήν την ενότητα πρέπει να στέρξει και η λαϊκή βάση όλων
των άλλων κομμάτων πλην των φασιστών.
Η ισχύς αυτής της ενότητας μπορεί
να αποδειχθεί καταλυτική για την επίτευξη της ενδιάμεσης και της
τελικής συμφωνίας.
Οπως και απαραίτητη για τον δύσκολο δρόμο της
ανάκαμψης στη συνέχεια.
Διότι περί αυτού
πρόκειται.
Η Ελλάδα δεν πρέπει (ούτε πρόκειται) να γίνει η επόμενη
Συρία, ή Σερβία, ή Κόσοβο, ή Λιβύη.
Αυτήν τη μοίρα θα είχε η Ελλάδα με
«οικουμενικές κυβερνήσεις» (οικουμενικές της Διαπλοκής και οικουμενικές
της Υποτέλειας), όχι όμως και με μια κυβέρνηση που, παρά τα λάθη και την
απειρία της, επιμείνει και δεν «κινήσει απ’ το χρέος της» να εκτελέσει τις εντολές του λαού.
Και
πάνω στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, εκτός από μας, έχουν στρέψει τα
μάτια τους κι όλα τα αδέλφια μας από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Βλέπουν
οι λαοί, κι αρχίζουν να βλέπουν όλο και καλύτερα, αυτά που κάνουν ο κ. Ντράγκι, ο κ. Σόιμπλε κι όλη η Ιερά Συμμορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου