Οι ελεγκτές επιστρέφουν και, μαζί τους, ενδεχομένως να επιστρέψει και ...η περαίωση !
Την Πέμπτη καταφτάνει το πρώτο κλιμάκιο των ελεγκτών της Τρόικα και ήδη στο υπουργείο Οικονομικών έχουν αρχίσει τα "ξενύχτια". Το σαββατοκύριακο έγιναν προκαταρκτικές συζητήσεις με το μόνιμο κλιμάκιο του ΔΝΤ στη Αθήνα, και στο τραπέζι μπήκαν ήδη οι ανησυχίες των ελεγκτών για τους φιλόδοξους στόχους του 2011 για αύξηση των εσόδων (κυρίως ΦΠΑ) και μείωση κρατικών δαπανών (κυρίως του τομέα Υγείας). Ως αντίβαρο για τις πιέσεις αυτές, --->>>
στο οικονομικό επιτελείο διατυπώνονται και προτάσεις για νέα περαίωση, αποκλειστικά για όσους έχουν ακίνητα άνω των 400.000€ και είχαν εξαιρεθεί από τη γενική ρύθμιση.
Σύμφωνα με την πρόταση αυτή, που αντανακλά και γενικότερα τις ανησυχίες και φόβους στελεχών του υπουργείου Οικονομικών για την πορεία των εσόδων, η νέα περαίωση θα προβλέπει:
* ακριβότερο τίμημα για 100.000 επαγγελματίες που έχουν μεγάλη ακίνητη περιουσία.
* αυξημένα «ελάχιστα ποσά» ανά χρήση: 1.000€ - 1.200€ (έναντι 500 – 700€)
* το κόστος περαίωσης ανεβαίνει σημαντικά με βάσει τα παραπτώματα (ΦΠΑ, πρόστιμα κ.α.)
* θα μπορούν να κλείσουν βιβλία 2000 - 2010
* με στόχο για είσπραξη πρόσθετων εσόδων έως και 1 δισ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ