Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Δημοσκοπήσεις: Ισχυροποιείται το ...κίνημα «ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ» !

Στις 3,5 μονάδες τοποθετούν τη διαφορά ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ δύο νέες δημοσκοπήσεις για την πρόθεση ψήφου που δημοσιεύτηκαν χθες στον Τύπο, ενώ πάνω από 20% φτάνει και στις δυο, το ΑΚΥΡΟ/ΛΕΥΚΟ.
Σε έρευνα της εταιρίας «Pulse» που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Τύπος της Κυριακής», το κυβερνών κόμμα συγκεντρώνει την προτίμηση των ερωτηθέντων σε ποσοστό 23,5%, έναντι 20% του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. --->>> 




Κατά την ίδια δημοσκόπηση, το ΚΚΕ συγκεντρώνει 9%, ο ΛΑΟΣ 5,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 3%, οι Οικολόγοι - Πράσινοι, η Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη και η Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννη ισοψηφούν στο 2%, ενώ 3% εκφράζουν την προτίμηση τους σε «άλλο» κόμμα.
Το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι προτίθενται να απόσχουν από την εκλογική διαδικασία ή να ψηφίσουν «λευκό» ανέρχεται στο 22%, ενώ το 8% των ερωτηθέντων δηλώνουν αναποφάσιστοι.

Αντίστοιχα σε έρευνα της εταιρίας «Rass» για λογαριασμό της εφημερίδας «Το Παρόν της Κυριακής» την προτίμηση τους στο ΠΑΣΟΚ εκφράζουν το 26,1% των ερωτηθέντων, έναντι 22,7% που προτιμούν τη Νέα Δημοκρατία.
Από τα άλλα κόμματα, το ΚΚΕ συγκεντρώνει 8%, ο ΛΑΟΣ 5,1%, ο ΣΥΡΙΖΑ 3,2%, οι Οικολόγοι - Πράσινοι 3%, η Δημοκρατική Συμμαχία 1,8% και η Δημοκρατική Αριστερά 1,7%.
Το 2,8% των ερωτηθέντων προτιμούν «άλλο» κόμμα, 2,6% δηλώνουν προτίμηση στο λευκό ή το άκυρο ψηφοδέλτιο, ενώ στο 23% είναι, σύμφωνα με την έρευνα, η αδιευκρίνιστη ψήφος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ