![]() |
| απο το Γρέκι |
Η στάση της τρόικας στην περιβόητη συνέντευξη Τύπου δεν ήταν τίποτε άλλο από την πλήρη παραδοχή ότι το «Σχέδιο Ελλάδα» απέτυχε παταγωδώς.
Παρά τους φόρους και τα μέτρα, η οικονομία βρίσκεται σε μια άνευ προηγουμένου ύφεση, η οποία θα παραμείνει σε επίπεδα άνω του 3% και φέτος (παρά τις αισιόδοξες δηλώσεις Παπακωνσταντίνου).
Οι οικονομικοί δείκτες παρουσιάζουν καθίζηση, ο πληθωρισμός τρέχει πάνω από το 5%, η ανεργία εκτοξεύθηκε στα ύψη, η ρευστότητα είναι ανύπαρκτη, τα νοικοκυριά αδυνατούν να αντεπεξέλθουν, οι τράπεζες άρχισαν τις διαδικασίες πλειστηριασμών, οι μεσαίες επιχειρήσεις νοσούν και η κοινωνική ανοχή μηδενίζεται... --->>>
Το έλλειμμα του 2010 αναμένεται να αγγίξει το 10%, παρά τις περικοπές, και το χρέος θα ξεπεράσει τα 450 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα χρόνια και όταν θα στερέψουν τα χρήματα του μνημονίου. Με αυτή την κατάσταση να εξελίσσεται, ήρθαν οι ελεγκτές της τρόικας, οι οποίοι, ύστερα από την περίοδο «γνωριμίας», πλέον περνούν στο ψητό: «Το μόνο που σας σώζει είναι να ξεπουλήσετε».
Τα μέτρα περικοπών σε μισθούς, συντάξεις και κοινωνικό κράτος δεν έχουν ορατό τέλος. Παγιδευμένη σε ένα «σπιράλ θανάτου», η ελληνική οικονομία ήδη δεν έχει ορατή διέξοδο προς την ανάκαμψη. Τα πράγματα θα γίνουν πολύ χειρότερα όταν φύγουν από τον εθνικό έλεγχο όχι μόνο οι επιχειρήσεις του Δημοσίου, αλλά επιπλέον οι υποδομές της χώρας (λιμάνια, αεροδρόμια, συγκοινωνίες, ενέργεια, επικοινωνίες) και το σύνολο της δημόσιας περιουσίας.
Οι δανειστές και επιτηρητές μας είναι πλέον σαφείς, όπως περιγράφει και το σημερινό ρεπορτάζ του «Π»: «Αν δεν πουλήσετε, θα κατάσχουμε». Αυτό άλλωστε προβλέπεται από τη δανειακή σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση στο πλαίσιο του μηχανισμού «στήριξης». Την οποία μάλιστα ποτέ δεν έφερε για κύρωση στη Βουλή, με αποτέλεσμα κανείς να μη γνωρίζει το πραγματικό και πλήρες περιεχόμενό της.
Η αποθέωση της αδιαφάνειας, και μάλιστα από μια κυβέρνηση η οποία διαλύει τον κοινωνικό ιστό στο όνομα της καταπολέμησης της διαφθοράς.
Από το "Ποντίκι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ