Εννέα στους δέκα κατοίκους της Κεντρικής Μακεδονίας εκφράζουν το φόβο ότι ακόμη περισσότεροι άνθρωποι θα μείνουν χωρίς δουλειά αλλά και ότι η ανεύρεση εργασίας γίνεται ολοένα και δυσκολότερη υπόθεση. Πρόκειται για στοιχεία της Έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Κ. Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Επαμεινώνδα Πανά. Σύμφωνα με την έρευνα, ποσοστό 81,9% πιστεύει ότι η φτώχεια θα αυξηθεί και επτά στους δέκα θεωρούν ότι έχει αυξηθεί το κόστος ζωής σε σχέση με πριν από 12 μήνες, τη στιγμή που αισθάνονται... >>>
...οικονομικά ανασφαλείς.
Το 76,9% εκφράζει φόβο για επιδείνωση της οικονομικής του κατάστασης, με μεγαλύτερη ανασφάλεια να διακατέχει την ηλικιακή ομάδα 30-59 ετών. Το 16,1% του δείγματος ελπίζει να παραμείνει τουλάχιστον στάσιμη η οικονομική του κατάσταση.
Μάλιστα το 79,4% δεν αναμένει βελτίωση για τους ερχόμενους 12 μήνες, ενώ 6 στους 10 δεν προσδοκούν βελτίωση ούτε μετά από τέσσερα χρόνια.
Ποσοστό 25% δεν θεωρούν πως έχουν προοπτικές εξελίξεις στη δουλειά τους, ενώ το 60,8% αισθάνεται ανασφάλεια στη τωρινή εργασία του και το 64,5% δηλώνει δυσαρεστημένο με τις οικονομικές αποδοχές του τη συγκεκριμένη περίοδο.
Η τιμή δε του Δείκτη Εμπιστοσύνης Καταναλωτή είναι 29,1 στο πλαίσιο κλίμακας από 0 έως 100, ενώ μεγάλο ποσοστό εμφανίζεται επιφυλακτικό στις αγορές.
Τέλος, το 41,6% δε θεωρεί κατάλληλη τη στιγμή για να πραγματοποιήσει αγορές οικοσκευών, ενώ το 54,7% δήλωσε πως τους είναι «δύσκολη» ή «πολύ δύσκολη» η απόκτηση ορισμένων αγαθών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ