Δεν ξέρουμε βέβαια τι θα κάνει ο εισαγγελέας -που παρενέβη- σχετικά με τη "λίστα Κουσελά", (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΔΩ) αλλά η κυβέρνηση των ΔΝΤ-Τροϊκανών, αφού προσπάθησε στην αρχή να κάνει "γαργάρα" το θέμα, τώρα το υποβαθμίζει και πάει να το κουκουλώσει, βεβαίως-βεβαίως.
Στο πλαίσιο αυτό, ακούστε τι είπε ο πρώην υπ. Οικονομικών, επί λέξει: “Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Υπάρχει, όπως επανειλημμένα έχουμε πει, η υποχρέωση δημοσιοποίησης της λίστας των πολιτών με ληξιπρόθεσμες οφειλές και υπάρχει και η διαδικασία στο Υπουργείο Οικονομικών >>>από το ΣΔΟΕ και από τις αρμόδιες υπηρεσίες για τους φοροφυγάδες”.
..."κάτι τέτοιο" !!! Δηλαδή, η ύπαρξη λίστας 3.800 φοροφυγάδων (!!!) με βεβαιωμένα χρέη πάνω από 1 εκατ. ευρώ ο καθένας (!!!) που ακόμη και σήμερα δεν έχουν εισπραχθεί, την οποία έδωσε -όχι ο οποιοσδήποτε τυχαίος-, αλλά ο τότε υφυπουργός του, γεγονός που ο ίδιος άλλωστε αποκάλυψε -κι όχι (πάλι) ο οποιοσδήποτε τυχαίος- είναι ..."κάτι τέτοιο" !!!
Ας περιμένουμε... Να υπενθυμίσω απλά, ότι το ποσό που κρύβεται πίσω από τη λίστα παιδιά, είναι -το λιγότερο- 3,8 δις (!!!), όταν από το χαράτσι ακινήτων, μέσω της ΔΕΗ, οι ΔΝΤ-Τροϊκανοί, αναμένουν να εισπράξουν, μόνο (!!!) 1,5 δις...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ