Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ από το ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ

Μάχη στους τόπους δουλειάς, στους κλάδους για να βάλουμε εμπόδια. Την Τετάρτη 7 Μάρτη κινητοποιήσεις για την ανεργία, τη μείωση των επιδομάτων, στα γραφεία του ΟΑΕΔ όλης της χώρας Πολύμορφη δράση για τις εργαζόμενες γυναίκες μπροστά και στις 8 Μάρτη
Κάτω τα χέρια από τους μισθούς, τα μεροκάματα και τις Συμβάσεις. Εμποδίζουμε τη μείωση μισθών, διεκδικούμε Συλλογικές Συμβάσεις με αυξήσεις. Οργάνωση σε κάθε τόπο δουλειάς και κλάδο, με σχέδιο από τις διοικήσεις των σωματείων, τις σωματειακές επιτροπές, τις λαϊκές επιτροπές στις εργατογειτονιές. >>>




Κλιμάκωση της πάλης, για να μην περάσουν οι επιδιώξεις κεφαλαίου, κυβέρνησης, τρόικας. Οι Ομοσπονδίες, τα συνδικάτα, που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, αναλαμβάνουν δράση για ανάπτυξη κάθε μορφής αγώνα - και απεργιακών κινητοποιήσεων - μέσα στο Μάρτη και συντονισμό των κλάδων, κοινές παρεμβάσεις σε επιχειρηματικούς ομίλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ:
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=4/3/2012&id=13932&pageNo=3&direction=1

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ 
ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
«Δουλεμπόριο» χωρίς σύνορα με τη σφραγίδα της ΕΕ
Νέο, ακόμα πιο «ελκυστικό» εργασιακό περιβάλλον, με στόχο την ενίσχυση της ευελιξίας στην εργασία, το χτύπημα των συλλογικών συμβάσεων, της μόνιμης και σταθερής δουλειάς, της συμπίεσης προς τα κάτω μισθών και δικαιωμάτων για την ενίσχυση των κερδών του κεφαλαίου, με την ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας για την επέκταση και ανεμπόδιστη λειτουργία των Εταιρειών Προσωρινής Απασχόλησης, δηλαδή των «δουλεμπορικών» επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ:
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=4/3/2012&id=13932&pageNo=2&direction=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ