Όπως εξηγεί στο star Λαμίας, ο Χαλκιδικιώτης (από το Γομάτι) πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κτηνοτρόφων Δημήτρης Καμπούρης, πιθανότατα θα έχουμε και το ...κίνημα του αρνιού ενόψει Πάσχα, με τους κτηνοτρόφους να προτίθενται και αυτοί να παρακάμψουν τους μεσάζοντες και να διαθέσουν φτηνά ελληνικά αμνοερίφια.Η απευθείας διαθεση του πασχαλινού οβελία θα σημαίνει κέρδος τουλάχιστον 2,5 ευρώ για τον παραγωγό και έκπτωση για τον καταναλωτή 3-4ευρώ. Οι κτηνοτρόφοι την ερχόμενη Τρίτη θα βρεθούν έξω από το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για μια σειρά από προβλήματα του κλάδου, ενώ στο στο πλαίσιο των δράσεών τους θα μοιράσουν δωρεάν στη Θεσσαλονίκη γάλα, γιαούρτι και τυρί... VIDEO >>>
προβο εισαι απαραδεκτος
ΑπάντησηΔιαγραφήκοιτα ποιον ξεχασες να ευχηθεις χτες που γιορταζε
http://greki-gr.blogspot.com/2012/03/blog-post_7155.html