Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ Γ.Σ./ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Θεσ/νίκης: Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ‘73

Το ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ των φοιτητικών συλλόγων Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τη σύλληψη από την αστυνομία δύο αγωνιστών απεργών ΟΤΑ και ενός συνδικαλιστή στο χώρο της εκπαίδευσης, μέλος της πρωτοβουλίας πρωτοβάθμιων σωματείων, μέσα στην αυλή του σχολείου, την ώρα της γιορτής του Πολυτεχνείου από άνδρες της ασφάλειας. Η κίνηση αυτή μια μέρα πριν τη 17Νοέμβρη, ημέρα μνήμης και αγώνα του λαού, δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ‘73. >>> 
 
 
 
 
Δείχνει ότι σε μία τόσο κρίσιμη συγκυρία οι δυνάμεις καταστολής και το παρακράτος παραμένουν οι μόνοι σύμμαχοι της κυβέρνησης. 
Σήμερα που η κυβέρνηση, η ΕΕ και το ΔΝΤ δολοφονούν τις ανάγκες και το μέλλον της νεολαίας και των εργαζόμενων και στραγγαλίζουν κάθε έννοια δημοκρατικού δικαιώματος, είναι η ώρα η νεολαία και το μαχόμενο λαϊκό κίνημα να φωνάξουν πως ΚΑΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ! 
 
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους συλληφθέντες και απαιτούμε την άμεση απελευθέρωσή τους με απόσυρση των κατηγοριών. 
Την απάντηση στην τρομοκρατία θα τη δώσουν οι αγώνες μας, θα τη δώσει η μαζική παλλαϊκή αυριανή διαδήλωση 17Νοέμβρη 17:30 στο Πολυτεχνείο.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ
ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ