Από τον Ιούνιο ο ΣΥΡΙΖΑ-EKM, με παρέμβαση του Προέδρου της Κ.Ο.,
προειδοποιούσε τη διοίκηση της ΔΕΗ και την κυβέρνηση ότι με δεδομένο ότι
ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας βρίσκεται στα όρια της οικονομικής
ανέχειας και αδυνατεί να αντιμετωπίσει βασικές ανάγκες του, έπρεπε να
υπάρξει άμεσα μέριμνα, προκειμένου όλοι οι πολίτες να έχουν δυνατότητα
πρόσβασης σε ένα κοινωνικό αγαθό απολύτως απαραίτητο για την επιβίωση,
όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα. Μάταιος κόπος.
Μπροστά στον πιο
δύσκολο χειμώνα της μεταπολεμικής περιόδου για τον ελληνικό λαό, τα τρία
κόμματα της κυβέρνησης δείχνουν το βάρβαρο >>>
πρόσωπο της πολιτικής τους,
που εγκληματεί σε βάρος των φτωχών για να υπερασπίσει τα συμφέροντα των
πλουσίων.
Η τρόικα εσωτερικού πρέπει αμέσως να δώσει εντολή για να σταματήσει κάθε διαδικασία διακοπών ρεύματος σε άνεργους, χαμηλόμισθους, χαμηλοσυνταξιούχους και όσους βρίσκονται στα όρια της φτώχειας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-EKM καλεί όλους τους πολίτες να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενός τεράστιου κινήματος αλληλεγγύης που δεν θα επιτρέψει να μείνει ούτε ένα σπίτι χωρίς ρεύμα.
Το Γραφείο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ