Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Η ΕΛΜΕ Χαλκιδικής, για τις συλληψεις των μελων του ΠΑΜΕ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής καταγγέλλει τις τρομοκρατικές συλλήψεις και τον ξυλοδαρμό από τα ΜΑΤ των εργαζομένων μελών του ΠΑΜΕ, την Τετάρτη 30/1, κατά τη διάρκεια συμβολικής διαμαρτυρίας που πραγματοποιούσαν στο Υπουργείο Εργασίας. Η πρωτοφανής αυτή ενέργεια ενάντια σε συνδικαλιστές - εκλεγμένους σε ΔΣ σωματείων και Ομοσπονδιών- και η εκστρατεία συκοφάντησης που ακολούθησε, στρέφεται ενάντια σε ολόκληρο το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα και σε κάθε εργαζόμενο. Εντάσσεται δε, στο συνολικότερο πλαίσιο της ποινικοποίησης >>>





 των κοινωνικών αγώνων, με στόχο την οικοδόμηση ενός αυταρχικού κράτους, όπου «νόμος και τάξη» σημαίνουν υποταγή του κάθε πολίτη στις αντιλαϊκές πολιτικές των μνημονίων. Καθημερινά πια βλέπουμε κινήσεις, όπως την επιστράτευση των ναυτεργατών και τη βίαιη καταστολή των αγροτών στη Νίκαια, να προστίθενται στον μακρύ κατάλογο των πράξεων κυβερνητικού αυταρχισμού.

Σύμφωνα με τη στρατηγική των κυβερνώντων, η δοκιμαζόμενη κοινωνία για να γονατίσει πρέπει να τρομοκρατηθεί και να εθιστεί στις εικόνες δαρμένων συνδικαλιστών, επιταγμένων εργαζόμενων και βασανισμένων, από τα όργανα ασφαλείας, ανθρώπων.

Είναι γελασμένοι αν πιστεύουν ότι θα τα καταφέρουν! Η απάντηση μας πρέπει και μπορεί να είναι ο οργανωμένος, μαζικός και ενωτικός αγώνας ενάντια στον αυταρχισμό και την αντιλαϊκή πολιτική, για το ψωμί, τη δουλειά, την παιδεία, τις ελευθερίες και τα δημοκρατικά δικαιώματα της εποχής μας.

Απαιτούμε την άμεση απόσυρση κάθε κατηγορίας για τους 35 συνδικαλιστές και την τιμωρία των αυτουργών της βάρβαρης αστυνομικής επίθεσης.
ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ 7/2/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: