Το ΔΣ
της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής καταγγέλλει τις
τρομοκρατικές συλλήψεις και τον ξυλοδαρμό
από τα ΜΑΤ των εργαζομένων μελών του
ΠΑΜΕ, την Τετάρτη 30/1, κατά τη διάρκεια
συμβολικής διαμαρτυρίας που πραγματοποιούσαν
στο Υπουργείο Εργασίας. Η
πρωτοφανής αυτή ενέργεια ενάντια σε
συνδικαλιστές - εκλεγμένους σε ΔΣ
σωματείων και Ομοσπονδιών- και η
εκστρατεία συκοφάντησης που ακολούθησε,
στρέφεται ενάντια σε ολόκληρο το
οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα και
σε κάθε εργαζόμενο. Εντάσσεται
δε, στο συνολικότερο πλαίσιο της
ποινικοποίησης >>>
των κοινωνικών αγώνων,
με στόχο την οικοδόμηση ενός αυταρχικού
κράτους, όπου «νόμος και τάξη» σημαίνουν
υποταγή του κάθε πολίτη στις αντιλαϊκές
πολιτικές των μνημονίων. Καθημερινά
πια βλέπουμε κινήσεις, όπως την
επιστράτευση των ναυτεργατών και τη
βίαιη καταστολή των αγροτών στη Νίκαια,
να προστίθενται στον μακρύ κατάλογο
των πράξεων κυβερνητικού αυταρχισμού.
Σύμφωνα
με τη στρατηγική των κυβερνώντων, η
δοκιμαζόμενη κοινωνία για να γονατίσει
πρέπει να τρομοκρατηθεί και να εθιστεί
στις εικόνες δαρμένων συνδικαλιστών,
επιταγμένων εργαζόμενων και βασανισμένων,
από τα όργανα ασφαλείας, ανθρώπων.
Είναι
γελασμένοι αν πιστεύουν ότι θα τα
καταφέρουν! Η απάντηση μας πρέπει και
μπορεί να είναι ο οργανωμένος, μαζικός
και ενωτικός αγώνας ενάντια στον
αυταρχισμό και την αντιλαϊκή πολιτική,
για το ψωμί, τη δουλειά, την παιδεία, τις
ελευθερίες και τα δημοκρατικά δικαιώματα
της εποχής μας.
Απαιτούμε
την άμεση απόσυρση κάθε κατηγορίας για
τους 35 συνδικαλιστές και την τιμωρία
των αυτουργών της βάρβαρης αστυνομικής
επίθεσης.
ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ 7/2/2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ