προβοκατορας: Συναντήθηκαν για να ...συναντηθούν, να επιβεβαιώσουν τη μεταξύ τους ...αγάπη, την προσήλωση στη διατεταγμένη υπηρεσία τους και να κάνουν δηλώσεις "άρτσι-μπούρτσι" στα κανάλια.
Χαρακτηριστικά, από το ρεπορτάζ της φιλοκυβερνητικής εφημερίδας "πρωτο θεμα":
Εκτός συζήτησης οι κινητοποιήσεις και το μεταναστευτικό. Απέφυγαν τα δύσκολα οι πολιτικοί αρχηγοί. Αν και το κλίμα ήταν επηρεασμένο από την πολιτική επιστράτευση των ναυτεργατών οι πολιτικοί αρχηγοί της συγκυβέρνησης στην χθεσινή τους σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου απέφυγαν να συζητήσουν το αγκάθι της αντιμετώπισης των κοινωνικών κινητοποιήσεων.
Χαρακτηριστικά, από το ρεπορτάζ της φιλοκυβερνητικής εφημερίδας "πρωτο θεμα":
Εκτός συζήτησης οι κινητοποιήσεις και το μεταναστευτικό. Απέφυγαν τα δύσκολα οι πολιτικοί αρχηγοί. Αν και το κλίμα ήταν επηρεασμένο από την πολιτική επιστράτευση των ναυτεργατών οι πολιτικοί αρχηγοί της συγκυβέρνησης στην χθεσινή τους σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου απέφυγαν να συζητήσουν το αγκάθι της αντιμετώπισης των κοινωνικών κινητοποιήσεων.
Ο κ. Φωτης Κουβέλης έθεσε επιδερμικά το θέμα της επίταξης των
εργαζομένων στις συγκοινωνίες και στα πλοία εκφράζοντας την θέση του ότι
θα πρέπει να εξαντλούνται τα περιθώρια διαλόγου. Ο πρωθυπουργός όπως
και ο κ. Βενιζέλος συμφώνησαν επί του γενικού είπαν όμως ότι στις
συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν υπήρχε άλλη διέξοδος. >>>
ΧΑΚΙ ΓΙΑ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ, ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΕΣ !
Είναι εντυπωσιακό ότι οι τρεις αρχηγοί δεν βρήκαν τίποτα να ψελλίσουν για τα εκρηκτικά προβλήματα του ναυτικού κόσμου της χώρας, ο οποίος, πέραν των πολλών άλλων, είναι και απλήρωτος στη μεγάλη του πλειοψηφία επί 6 και πλέον μήνες, ενώ σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες οι κ.κ. Βενιζέλος και Κουβέλης πείστηκαν απολύτως από τον Α. Σαμαρά ότι το μέτρο της επιστράτευσης των ναυτεργατών ήταν απολύτως αναγκαίο, έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα.
Γι’ αυτό, άλλωστε, Βενιζέλος και Κουβέλης δεν είπαν λέξη, μετά το πέρας της σύσκεψης, όχι μόνο για τα προβλήματα των εργαζομένων στα κύματα αλλά και για την τρομοκρατική επιστράτευση, τη δεύτερη σε λίγες μέρες, μετά την επιστράτευση των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς σταθερής τροχιάς.
Την ίδια ώρα και οι τρείς αρχηγοί φέρονται αποφασισμένοι στο όνομα των (μνημονιακών) νόμων και της (μνημονιακής) τάξης να επεκτείνουν αδίστακτα τις επιστρατεύσεις σε όλο και περισσότερους χώρους δουλειάς, προκειμένου να αποκλιμακώσουν τις διαφαινόμενες τάσεις γενίκευσης και συντονισμού των εργατικών αγώνων. Ταυτόχρονα, το νέο «τρίο» του αυταρχισμού δεν διστάζει να εφαρμόσει μεθόδους «στρατιωτικού νόμου» και στις πορείες, όπως κατέδειξε η παρεμπόδιση από τις ειδικές δυνάμεις του Λιμενικού Σώματος της μεγαλειώδους πορείας ναυτεργατών και αλληλέγγυων το μεσημέρι της Τετάρτης (6/2) στο λιμάνι του Πειραιά να προσεγγίσει, έστω σε απόσταση οπτικής επαφής, το Υπουργείο Ναυτιλίας, με τον Υπουργό να θέλει διάλογο με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) στο δρόμο περικυκλωμένο από τις ειδικές κατασταλτικές δυνάμεις!
Αν οι τρεις της συγκυβέρνησης παρέκαμψαν ευσχήμως τα ζητήματα των ναυτεργατών, ασχολήθηκαν, όμως, με τα προβλήματα των αγροτών μόνο και μόνο για να προκαλέσουν επικοινωνιακού τύπου εντυπώσεις στους πολίτες, προξενώντας, όμως, την οργή των αγροτών για τον εμπαιγμό τους.
Πράγματι, κύκλοι των αγροτών από τους δρόμους με τα τρακτέρ υπογράμμιζαν στην Iskra ότι οι κυβερνητικές προτάσεις που προέκυψαν από τη σύσκεψη των τριών αρχηγών, είναι κάτι πολύ χειρότερο από μια κοροϊδία του αγροτικού κόσμου.
Συνιστούν χυδαία εξαπάτηση του κόσμου των χωραφιών και της κτηνοτροφίας, που αποβλέπει μόνο να ρίξει στάχτη στα μάτια της κοινής γνώμης, για να δικαιολογηθούν στη συνέχεια «στρατιωτικού» τύπου μέτρα ενάντια και στις αγροτικές κινητοποιήσεις.
Οι ίδιοι κύκλοι των αγροτών υπογράμμιζαν ότι η κυβέρνηση δεν είπε τίποτα για τη στήριξη των αγροτικών επενδύσεων, για την πραγματική υποβοήθηση της μείωσης του κόστους παραγωγής των αγροτικών προϊόντων, για την ενίσχυση των καινοτόμων αγροτικών προσπαθειών, για την πρόσβαση και ευνοϊκή χρηματοδότηση της γεωργίας, για ένα δίκαιο και απλό φορολογικό σύστημα για τους αγρότες, για την πραγματική στήριξη των απόμαχων της αγροτιάς και ακόμα για την προσπάθεια αναδιαμόρφωσης της ΚΑΠ σε όφελος των χωρών του ευρωπαϊκού Νότου, όπως η Ελλάδα, οι οποίες πλήττονται βάναυσα από την κρίση.
Το Μνημόνιο επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο ως μηχανισμός εξόντωσης των δυνάμεων της μισθωτής εργασίας στις πόλεις αλλά και διάλυσης της περιφέρειας και της υπαίθρου.
Ας προσπαθήσουμε η Γενική Απεργία της 20ης Φλεβάρη να ενώσει στους δρόμους τους εργάτες και τους μικρομεσαίους εμπόρους και επαγγελματοβιοτέχνες των πόλεων, με τους μικρομεσαίους αγρότες της υπαίθρου σε ένα μεγάλο ενιαίο μέτωπο αγώνα και προοδευτικής ανατροπής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ