Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Αγρότες: "Τζάμπα καίει η λάμπα"...

Οι κυβερνητικές εξαγγελίες δεν έπεισαν του αγρότες που από τα μπλόκα τις χαρακτηρίζουν ως εμπαιγμό. Σήμερα αναμένονται οι γενικές συνελεύσεις σε όλα τα μπλόκα για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Με σκεπτικισμό αντιμετώπισαν την ανακοίνωση των μέτρων του υπουργείου Ανάπτυξης οι αγρότες στα μπλόκα. Αν και φαίνεται να ικανοποιούνται από τις αποφάσεις για το συνταξιοδοτικό, εν μέρει στα υπόλοιπα αιτήματα, η πρώτη εικόνα είναι ότι οι ανακοινώσεις για το πετρέλαιο, την επιστροφή του ΦΠΑ και το κόστος των ζωοτροφών - ήταν γνωστή άλλωστε από τον Σεπτέμβριο - >>>
 



φαίνεται να συναντούν μεγάλες αντιστάσεις.

«Τζάμπα καίει η λάμπα» είπε χαρακτηριστικά στο «Βήμα» ο Χρήστος Γκόντιας, εκ μέρους της Πρωτοβουλίας για την Ανασυγκρότηση του Αγροτοσυνδικαλιστικού Ζητήματος. «Οι προτάσεις που ακούσαμε είναι για εμάς εμπαιγμός. Έχω ήδη μιλήσει με αγρότες σχεδόν από όλα τα μπλόκα και είναι αγανακτισμένοι. Θα κάνουμε γενικές συνελεύσεις σε όλα τα μπλόκα για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Για εμάς τα μέτρα αυτά είναι casus belli» συμπλήρωσε ο μακεδόνας συνδικαλιστής.

Όπως φαίνεται, οι αγρότες θα αποφασίσουν την Πέμπτη 7/2 την περαιτέρω στάση τους οπότε και αναμένεται να τοποθετηθούν ολοκληρωμένα στα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Αυτό άλλωστε δήλωσαν στο «Βήμα» ο Βαγγέλης Μπούτας και ο Ρίζος Μαρούδας, οι «κόκκινοι» αγροσυνδικαλιστές από τη Θεσσαλία: «Αύριο το μεσημέρι θα δώσουμε συνέντευξη Τύπου. Μόλις γυρίσαμε από το συλλαλητήριο της Λάρισας και δεν έχουμε δει τις προτάσεις. Θα τα μελετήσουμε πρώτα και αύριο θα τοποθετηθούμε».

Πηγή: tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ