Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

"Μας βάζουν στη Χαλκιδική να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα μιας εταιρείας" !

Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (!!!):
"Μας θέλουν μονάχα για τις κινητοποιήσεις κι όχι για την εξυπηρέτηση των πολιτών – Μας βάζουν στη Χαλκιδική να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα μιας εταιρείας ! Αν δεν τροποποιηθεί ο σχεδιασμός διάταξης, το Κιλκίς θα πάψει πια να έχει Αστυνομία. Θα υπάρχουν αστυνομικοί μονάχα για τις πορείες και για τις κινητοποιήσεις π.χ. των αγροτών, αλλά όχι για την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση του πολίτη".
Αυτή ήταν η κατηγορηματική και άκρως εντυπωσιακή δήλωση, που έκανε αποκλειστικά στο ΚΙΛΚΙΣ24 ο πρόεδρος της Πανελλήνιας >>>
 




Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, Χρήστος Φωτόπουλος, στο περιθώριο της σημερινής (Πέμπτη) ετήσιας γενικής συνέλευσης των αστυνομικών του Κιλκίς, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο κτήριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ antigoldgreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ