Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΚΚΕ και ΑΝΕΛ ψήφισαν την πρόταση Νόμου ΣΥΡΙΖΑ, ΓΙΑ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ

THN KΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ 751ΕΥΡΩ 
ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, με την επίκληση αστήρικτων τυπικών λόγων, και χωρίς να τολμήσουν να κάνουν αντιπαράθεση επί της ουσίας, καταψήφισαν στη Διαρκή Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής την πρόταση νόμου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για την επαναφορά του μηνιαίου κατώτερου μισθού στα 751 ευρώ και του μηνιαίου επιδόματος ανεργίας >>>
 



στα 461 ευρώ, όπως και για την αποκατάσταση του θεσμού των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και των αρμοδιοτήτων του Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας και επίσης για την επανασύσταση και αναβάθμιση των Οργανισμών Εργατικής Κατοικίας και Εστίας.

Την πρόταση νόμου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ υπερψήφισαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων ενώ η ΔΗΜΑΡ ψήφισε παρών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ τις ομιλίες των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ 
και την Πρόταση Νόμου 
στο iskra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ