«Η επένδυση θα καταστρέψει άλλες παραγωγικές δραστηριότητες, όπως ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η αλιεία και η μελισσοκομία» τόνισε η γγ του ΚΚΕ. Περιοδεία στη Χαλκιδική πραγματοποίησε σήμερα η Αλέκα Παπαρήγα, από
όπου επανέλαβε την αντίθεση του ΚΚΕ στην παράδοση -όπως τόνισε- του
ορυκτού πλούτου της χώρας σε ομίλους όπως η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός». Η κ. Παπαρήγα συναντήθηκε στην Ιερισσό με επιτροπές αγώνα κατοίκων της
Χαλκιδικής που αντιτίθενται στην επένδυση χρυσού και επισήμανε πως η εν
λόγω επένδυση θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη >>>
καταστροφή στο περιβάλλον και
την υγεία των κατοίκων, ενώ παράλληλα θα καταστρέψει άλλες παραγωγικές
δραστηριότητες, όπως είναι ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η αλιεία
και η μελισσοκομία.
Οι εκπρόσωποι των επιτροπών εξέφρασαν ικανοποίηση για τη στήριξη του ΚΚΕ
στους αγώνες τους και ζήτησαν να συνεχιστεί αυτή η στήριξη.
Επίσης, ζήτησαν την παρέμβαση του ΚΚΕ ώστε να σταματήσουν οι διώξεις σε
βάρος των κατοίκων που αντιτίθενται στην επένδυση, καθώς και το κλίμα
τρομοκρατίας σε βάρος τους.
Η κ. Παπαρήγα μίλησε σε συγκέντρωση έξω από το Πολιτιστικό Κέντρο της
Ιερισσού και το βράδυ θα μιλήσει σε συνεστίαση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου