Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Αλ. Παπαρήγα στην Ιερισσό: "Οχι στην παράδοση του ορυκτού μας πλούτου"

«Η επένδυση θα καταστρέψει άλλες παραγωγικές δραστηριότητες, όπως ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η αλιεία και η μελισσοκομία» τόνισε η γγ του ΚΚΕ. Περιοδεία στη Χαλκιδική πραγματοποίησε σήμερα η Αλέκα Παπαρήγα, από όπου επανέλαβε την αντίθεση του ΚΚΕ στην παράδοση -όπως τόνισε- του ορυκτού πλούτου της χώρας σε ομίλους όπως η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός». Η κ. Παπαρήγα συναντήθηκε στην Ιερισσό με επιτροπές αγώνα κατοίκων της Χαλκιδικής που αντιτίθενται στην επένδυση χρυσού και επισήμανε πως η εν λόγω επένδυση θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη >>>
 



καταστροφή στο περιβάλλον και την υγεία των κατοίκων, ενώ παράλληλα θα καταστρέψει άλλες παραγωγικές δραστηριότητες, όπως είναι ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η αλιεία και η μελισσοκομία.
 
Οι εκπρόσωποι των επιτροπών εξέφρασαν ικανοποίηση για τη στήριξη του ΚΚΕ στους αγώνες τους και ζήτησαν να συνεχιστεί αυτή η στήριξη.  Επίσης, ζήτησαν την παρέμβαση του ΚΚΕ ώστε να σταματήσουν οι διώξεις σε βάρος των κατοίκων που αντιτίθενται στην επένδυση, καθώς και το κλίμα τρομοκρατίας σε βάρος τους.
 
Η κ. Παπαρήγα μίλησε σε συγκέντρωση έξω από το Πολιτιστικό Κέντρο της Ιερισσού και το βράδυ θα μιλήσει σε συνεστίαση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ