Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Νέα Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας. "τα επόμενα θύματα μπορεί να είμαστε εμείς"

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Μετά τον άδικο χαμό της 13χρονής μαθήτριας Σάρας, όλο και πληθαίνουν οι αναφορές συμπολιτών μας, που προσφεύγουν στην Επιτροπή Δράσης Δυτικών Συνοικιών και καταγγέλλουν ότι ζουν αυτοί και οι οικογένειες τους εδώ πολύ καιρό χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Xωρίς κανένας να νοιαστεί για το πως επιβιώνουν οι άνθρωποι αυτοί, κάτω από αυτές τις άθλιες και μεσαιωνικές συνθήκες. Καλούμε όλους όσους-ες βιώνουν αυτές τις καταστάσεις, αλλά και όσους-ες μέσα >>>




από αυτές τις καταστάσεις-εικόνες καθρεφτίζουν το μέλλον τους, να αγωνιστούν μαζί μας. 
Για να μην υπάρχει κανένας και καμία στις γειτονιές μας που να περάσει τον χειμώνα χωρίς ρεύμα. 
Καλούμε σε:  
Νέα Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας 
Πέμπτη 5 Δεκέμβρη στις 6μμ Στο πάρκο στις Δωδεκαόροφες στην οδό Λαγκαδά 
Παρασκευή 6 Δεκέμβρη στις 9πμ Παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΕΗ (Αισώπου 20) 
- Να μην αφήσουμε κανένα μόνο του στην κρίση! 
Κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα! 
Άλλωστε τα επόμενα θύματα μπορεί να είμαστε εμείς 

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ
Επικοινωνία: Τηλ: 2310265730, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ