Νέα τραγωδία παρα-λίγο, με ένα 5χρονο αγόρι να
νοσηλεύεται με αναπνευστικά προβλήματα και ένα σπίτι σχεδόν
κατεστραμμένο από πυρκαγιά, σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, λίγες μέρες μετά
το θάνατο ενός 13χρονου κοριτσιού από αναθυμιάσεις μαγκαλιού. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 4 τα ξημερώματα σε σπίτι στο
Κορδελιό όπου είχε κοπεί το ρεύμα λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη
ΔΕΗ, ύψους περίπου 1.000 ευρώ, όταν πιθανότατα λόγω των κεριών που
άναψαν οι ένοικοι εκδηλώθηκε φωτιά, η οποία λίγο έλειψε να κάψει ζωντανή
την οικογένεια που διέμενε στο σπίτι, >>>
με το παιδί μάλιστα της οικογένειας να νοσηλεύεται σε νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα.
Στο
νοσοκομείο νοσηλεύεται και η γιαγιά.
Όπως ανέφερε μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο πατέρας του
παιδιού, ο ίδιος είναι άτομο με ειδικές ανάγκες και προσπαθεί να βγάλει
αναπηρική σύνταξη, αλλά δεν μπορεί, με αποτέλεσμα να αδυνατεί να
πληρώσει τους λογαριασμούς.
Δήμαρχος Κορδελιού: 700 οικογένειες χωρίς ρεύμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ