Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Χρωστάς στο Δημόσιο; Επιτόκιο 8,76%. Σου χρωστάει το Δημόσιο; Επιτόκιο 6% !

Μπορεί στην ελληνική κοινωνία να υπάρχουν πολίτες α' και β' κατηγορίας, 
όμως για την κυβέρνηση όλοι είμαστε πολίτες... γ' κατηγορίας!
Τι άλλο να υποθέσουμε, όταν τα χρέη των πολιτών προς το Δημόσιο επιβαρύνονται με μεγαλύτερο επιτόκιο από τα χρέη του Δημοσίου προς τους πολίτες; Ναι, σωστά διαβάσατε: Απόφαση που υπέγραψε ο Γιάννης Στουρνάρας ορίζει ότι το ετήσιο επιτόκιο που θα επιβάλλεται σε φορολογούμενους που καθυστερούν να πληρώσουν φορολογικές τους υποχρεώσεις ανέρχεται στο 8,76%, ενώ αντίθετα το ετήσιο επιτόκιο για τα χρέη του Δημοσίου προς τους φορολογούμενους ορίζεται σε 6% ! >>>
 



 
Για την ακρίβεια, τα ποσοστά είναι 8,51% και 5,75%, αλλά προσαυξάνονται κατά 0,25% βάσει του τρέχοντος αντίστοιχου επιτοκίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας - που σημαίνει ότι αν αυξηθούν τα επιτόκια της ΕΚΤ, θα αυξηθούν και τα αντίστοιχα επιτόκια για ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Και σε όλα αυτά προσθέστε ότι με τις τελευταίες διατάξεις που συμπεριλήφθηκαν στον νόμο για τους πλειστηριασμούς, όσοι φορολογούμενοι έχουν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις, πέραν του επιτοκίου επιβαρύνονται επιπλέον και με πρόστιμα 10% επί της αρχικής οφειλής μετά την πάροδο διμήνου, 20% με την πάροδο έτους και 30% με την πάροδο διετίας.
Μα δεν είναι υπέροχο να ζεις στην Ελλάδα του Σαμαρά και του Στουρνάρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ