Θεοφάνεια. Απελπισμένη γυναίκα πιάνει τον σταυρό στην Ρόδο
Μπράβο στον ελληναρά κωλοπαιδαρά που της άρπαξε τον σταυρό.
Μια γυναίκα με ετοιμοθάνατο άνδρα καρκινοπαθή που δεν έχει ούτε τα λεφτά
να τον κηδέψει βούτηξε και έπιασε το σταυρό στη Ρόδο. Παρότι έκανε
εκκλήσεις στους τοπικούς άρχοντες για βοήθεια κανείς δεν της
συμπαραστάθηκε γεγονός που την ανάγκασε στο να κάνει αυτή την πράξη και
να περάσει το μήνυμα της. ''Είμαι μητέρα 5 παιδιών άνεργων και σπουδαστών ενώ ο άντρας μου είναι
στην Αθήνα ετοιμοθάνατος και δεν έχω χρήματα όχι να τον κηδέψω αλλά να
τον κατεβάσω στη Ρόδο'' φωνάζει αγανακτισμένη μπροστά στους ταγούς >>>
του νησιού, που βρισκόταν στην εξέδρα, βρεγμένη αφού βούτηξε με τα ρούχα και κατάφερε να πιάσει τον σταυρό πρώτη.
Ο Μητροπολίτης Ρόδου Κύριλλος θα της τον δώσει δικαιωματικά προς το μαρτύριο που περνάει και η ίδια θα φωνάξει ζήτω μέσα από τη ψυχή της ζήτω οι φτωχοί ζήτω η Ελλάδα ειρωνευόμενη αυτούς που για να την αποφύγουν την επέπλητταν για το ότι γέννησε 5 παιδιά.
του νησιού, που βρισκόταν στην εξέδρα, βρεγμένη αφού βούτηξε με τα ρούχα και κατάφερε να πιάσει τον σταυρό πρώτη.
Ο Μητροπολίτης Ρόδου Κύριλλος θα της τον δώσει δικαιωματικά προς το μαρτύριο που περνάει και η ίδια θα φωνάξει ζήτω μέσα από τη ψυχή της ζήτω οι φτωχοί ζήτω η Ελλάδα ειρωνευόμενη αυτούς που για να την αποφύγουν την επέπλητταν για το ότι γέννησε 5 παιδιά.
Μπράβο στον ελληναρά κωλοπαιδαρά που της άρπαξε τον σταυρό.
Να τον χαίρετε η οικογένεια του!!
Όσο για τα τοπικά αρχοντοσιχάματα τους εύχομαι να σηκώσουν και αυτά τον σταυρό του μαρτυρίου της Ελληνίδας.
Μαυρίστε τους!!!!!!!!!!!!!
anemosantistasis
μέσω anarhogatoulis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ