αν στις ευρωεκλογές του Μαΐου η
διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ από τη Νέα Δημοκρατία κινηθεί κοντά, ή και πάνω, από
τις δέκα ποσοστιαίες μονάδες, τότε θα δώσει 500 ευρώ σε όλους!
Μάλιστα,
σύμφωνα με μυστικό έγγραφο το οποίο θα παρουσιάσει ο Γιάννης Πρετεντέρης
στην «Ανατροπή» της Δευτέρας, τα περίπου 5 δις ευρώ υπάρχουν ήδη στα
ταμεία της Κουμουνδούρου και προέρχονται από ένα οικονομικό φαντ στο
οποίο συμμετέχουν η πρόεδρος της Βραζιλίας, Ντίλμα Ρούσεφ, ο Τζορτζ
Σόρος, το Ίδρυμα Φορντ και ο Γεράσιμος Αρσένης.
Τα λεφτά συγκεντρώθηκαν
σε τράπεζα με έδρα στους νήσους Κεϊμάν και μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα το
τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας από στενό συνεργάτη του Αλέξη Τσίπρα που
έχει τον κωδικό όνομα «Μίμης».
Το πώς θα μοιραστούν τα λεφτά θα κρατηθεί
μυστικό μέχρι τις 23 Μαΐου και θα ανακοινωθεί από τον Αλέξη Τσίπρα στην
κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στην πλατεία Αριστοτέλους.
Στέλεχος του κόμματος που γνωρίζει πολλά είπε σε δημοσιογράφο που ξέρει
περισσότερα ότι τα λεφτά είτε θα μοιραστούν πόρτα – πόρτα, είτε παράθυρο
– παράθυρο.
«Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για τα 500 ευρώ για όλους δείχνει τον πανικό
του Αλέξη Τσίπρα μπροστά στη μεγάλη ήττα που θα φέρουν οι ευρωεκλογές
στον ίδιο και στο αστείο και υπό διάλυση κόμμα του» δήλωσε από την
πισίνα γνωστού ξενοδοχείου και μαζί με το καινούριο γκομενάκι του ο
κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου.
«Αν δεν ψηφιστεί η τροπολογία
για το φρέσκο γάλα που δεν θα λήγει ποτέ θα κρατήσω την αναπνοή μου
μέχρι να σκάσω» υπογράμμισε για το θέμα ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ,
Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, ή κάπως έτσι.
Σε ανακοίνωση της Κεντρικής
Επιτροπής του ΚΚΕ τονίζεται πως οι εργαζόμενοι και τα ευρύτερα λαϊκά
στρώματα δεν πρόκειται να πέσουν στην παγίδα του ΣΥΡΙΖΑ και στις
ευρωεκλογές με τη ψήφο τους θα στείλουν ένα αποφασιστικό μήνυμα στην
κυβέρνηση για να ολοκληρώσει την τετραετία.
Δαιμόνια δικός σας – θέλω κι εγώ πεντακοσάρικο! – Πίκος Απίκος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ