Δημοσκόπηση της Palmos Anaysis για το Tvxs.gr
για Ευρωεκλογές και Περιφερειακές εκλογές, στην περιφέρεια Αττικής
Με 5,1 μονάδες προηγείται (στην περιφέρεια Αττικής) ο ΣΥΡΙΖΑ της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου για τις Ευρωεκλογές, με το Ποτάμι να καταλαμβάνει την τρίτη
θέση ενώ Ελιά και ΔΗΜΑΡ δίνουν μάχη επιβίωσης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει ποσοστό 20,4%
έναντι 15,3% της ΝΔ. Τρίτο κόμμα είναι το Ποτάμι, με 9,2% και ακολουθούν η Χρυσή Αυγή με 6,6%, οι ΑΝ.ΕΛ με 4,6%, το ΚΚΕ με 4,4% και η Ελιά με 3%. Η
ΔΗΜΑΡ λαμβάνει >>>
μόλις το 1,2%,
μετά το ΛΑ.ΟΣ (1,3%)
ενώ ακολουθούν οι
Οικολόγοι Πράσινοι με 1%.
Μεγάλο το ποσοστό των αναποφάσιστων, που προσεγγίζει το 19%.
Ότι δεν
θα ψηφίσει απαντά το 5,5%,
στο 3,7% τα Λευκά/Ακυρα,
ενώ άλλο κόμμα
επιλέγει το 4,3%.
Περιφερειακές εκλογές στην Περιφέρεια
Αττικής
Στην πρόθεση ψήφου για τις περιφερειακές εκλογές στην Περιφέρεια
Αττικής,
ποσοστό 20,4% συγκεντρώνει ο νυν περιφερειάρχης Γιάννης
Σγουρός,
ενώ με διαφορά 1,4 μονάδων ακολουθεί η Ρένα Δούρου (ΣΥΡΙΖΑ).
Ακολουθεί
ο Παύλος Χαϊκάλης (ΑΝ.ΕΛ) με ποσοστό 12,9%,
ο Γιώργος Κουμουτσάκος (ΝΔ) με 11,4% και
ο Θανάσης Παφίλης (ΚΚΕ) με 8,3%.
Στην 6η θέση, με ποσοστό 5,8%, βρίσκεται ο υποψήφιος της Χρυσής Αυγής,
Ηλίας Παναγιώταρος.
Ποσοστό 1,2% συγκεντρώνει ο Αντώνης Γάκης (με τη στήριξη των ΟΙΚ-ΠΡΑΣΙΝΩΝ)
και η Μαρία Γιαννακάκη (ΔΗΜΑΡ) μόλις 0,7%.
Στο 10,4% το ποσοστό των αναποφάσιστων.
Ότι δεν θα ψηφίσει δηλώνει το
5,5%, ενώ άκυρο ή λευκό προτίθεται να ψηφίσει το 3,4%. Άλλο συνδυασμό
επιλέγει το 0,9%.
Σε ντέρμπι φαίνεται ότι θα εξελιχθεί, σύμφωνα με τα ευρήματα της
δημοσκόπησης, ο β' γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών στην Περιφέρεια
Αττικής.
Στην ερώτηση, «ποιον θα ψηφίζατε αν στον 2ο Γύρο είχατε να
επιλέξετε ανάμεσα στους Γιάννη Σγούρο και Ρένα Δούρου», έκαστος
συγκεντρώνει 34%, ενώ 10% των ερωτηθέντων δεν έχει ακόμη αποφασίσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ