π: Η ..."απορία", από το βρωμόστομα ενός από τα τελευταία απολειφάδια του ...απολειφαδιού Βενιζέλου, που πορεύεται (με Αφροδίτες Αλ Σάλεχ, Λοβέρδους, Γρηγοράκους, Κουκουλόπουλους κα) σφιχταγκαλιασμένο με την ακροδεξιά...
από την ertopen: Δεν πίστευαν στα αφτιά τους οι δημοσιογράφοι που είχαν συγκεντρωθεί το πρωί της Κυρακής έξω από το κτήριο της ΕΣΗΕΑ προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την φιέστα που ετοίμασε το ΔΣ της Ένωση και το Μορφωτικό Ίδρυμα, για τα εγκαίνια της έκθεσης για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του μεγαλύτερου δημοσιογραφικού σωματείου της χώρας, καθώς >>>
και για την παρουσία σε αυτήν ουκ ολίγων κυβερνητικών στελεχών, όταν άκουσαν τον Χρήστο Πρωτόπαππα, τον επί πολλά χρόνια υπουργό του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός Τύπου της κυβέρνησης Σημίτη, να ρωτάει "ποιοι είναι αυτοί οι γελοίοι που διαμαρτύρονται;".
από την ertopen: Δεν πίστευαν στα αφτιά τους οι δημοσιογράφοι που είχαν συγκεντρωθεί το πρωί της Κυρακής έξω από το κτήριο της ΕΣΗΕΑ προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την φιέστα που ετοίμασε το ΔΣ της Ένωση και το Μορφωτικό Ίδρυμα, για τα εγκαίνια της έκθεσης για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του μεγαλύτερου δημοσιογραφικού σωματείου της χώρας, καθώς >>>
και για την παρουσία σε αυτήν ουκ ολίγων κυβερνητικών στελεχών, όταν άκουσαν τον Χρήστο Πρωτόπαππα, τον επί πολλά χρόνια υπουργό του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός Τύπου της κυβέρνησης Σημίτη, να ρωτάει "ποιοι είναι αυτοί οι γελοίοι που διαμαρτύρονται;".
Θα περιμένουμε να μάθουμε
αν πήρε την απάντηση του, από την πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, που ετοίμασε την όλη
φιέστα, η οποία εξελίχθηκε σε φιάσκο με δυνάμεις των ΜΑΤ να
"περιποιούνται" του δημοσιογράφους που συγκεντρώθηκαν έξω από το κτήριο
του σωματείου της προκειμένου να διαμαρτυρηθούν.
Διαβάστε επίσης:
Σοκ από την αήθη επίθεση των ΜΑΤ εναντίον δημοσιογράφων έξω από την ΕΣΗΕΑ
Όσο για την απάντηση στον ...βρωμόστομο και στους ομοίους του,
Διαβάστε και την παρακάτω ανάρτηση, από το Βαθύ Κόκκινο:
«Όλοι μαζί, να φτιάξει το μαλλί!»: Kράξιμο σε Πρωτόππαπα,Βούλτεψη, Μπακογιάννη και Ρουσόπουλο (foto-videos)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ