γράφει ο pitsirikos
Μετά την παρέμβασή του για τις εθνικές εκλογές στην Ελλάδα -όπου
απείλησε τους Έλληνες ψηφοφόρους και είπε πως επιθυμεί γνώριμα πρόσωπα
στην κυβέρνηση-, ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ δήλωσε πως
δεν έχουν καμία σημασία οι εθνικές εκλογές στην Ελλάδα.
Όπως είπε ο κ. Γιούνκερ, οι Έλληνες μπορούν να κάνουν κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά ο ίδιος και η Κομισιόν θα συνεχίζουν να συνομιλούν μόνο με τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο. >>>
Όπως είπε ο κ. Γιούνκερ, οι Έλληνες μπορούν να κάνουν κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά ο ίδιος και η Κομισιόν θα συνεχίζουν να συνομιλούν μόνο με τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο. >>>
Σύμφωνα με τον κ. Γιούνκερ, οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να ψηφίσουν
όποιον θέλουν αλλά κι αυτός έχει το δικαίωμα να αγνοήσει την κυβέρνηση
του ΣΥΡΙΖΑ, οπότε θα πρέπει να σεβαστούμε όλοι αυτό το ανθρώπινο
δικαίωμά του.
Ο κ. Γιούνκερ τόνισε ακόμα πως δεν του αρέσει να αλλάζει παρέες γιατί
συνηθίζει να βάζει το δάχτυλό του στη μύτη του και να ψάχνει για
ευρήματα,
οπότε προτιμά τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο που κάνουν το ίδιο
-για να μην τον κάνουν να αισθάνεται άσχημα- και δεν μπορεί να περιμένει
πότε θα εξοικειωθεί με αυτή του τη συνήθεια ο Αλέξης Τσίπρας.
Επίσης, ο κ. Γιούνκερ δήλωσε πως γουστάρει τρελά που η Ελλάδα είναι
το πουτανάκι του, γιατί είχε φρικάρει στο σχολείο με την υπεροχή του
αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, και τώρα παίρνει την εκδίκησή του.
(Τρομερή η κατάντια της Ελλάδας και των Ελλήνων να δέχονται να
καθορίζεται η πολιτική ζωή της χώρας από κάτι τύπους σαν τον Γιούνκερ, ο
οποίος εμπλέκεται σε σκάνδαλα όπως αυτό του LuxLeaks·
βέβαια, οι
Έλληνες έχουν ακόμα κυβέρνηση αυτούς που τους οδήγησαν στην χρεοκοπία
πριν από πέντε χρόνια, οπότε είναι εντελώς για τα μπάζα.
Κατάντια και
για την Ευρωπαϊκή Ένωση, που αυτό το γελοίο υποκείμενο είναι πρόεδρος
της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ